دستگیره برای کابینت سفید قهوه ای

 

ساختمان

در این مطلب از مجله کابینت و دکوراسیون مانیک به معرفی بهترین انواع دستگیره کابینت سفید می‌پردازیم و سبک‌های مختلف آن‌ها را بررسی می‌کنیم

کابینت‌های سفید در هر مدل و با هر متریالی، همواره در لیست پرفروش‌ترین انواع کابینت هستند. این کابینت‌ها باعث می‌شوند آشپزخانه دلبازتر به نظر برسد و جلوه‌ی خوبی به دکوراسیون منزل می‌بخشند. یکی از مواردی که تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه کابینت‌ها دارد، دستگیره آن‌ها است؛ بنابراین باید در هنگام خرید کابینت، بهترین مدل دستگیره نیز انتخاب شود.

در این مطلب از به معرفی بهترین انواع دستگیره کابینت سفید می‌پردازیم و سبک‌های مختلف آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های دستگیره مناسب برای کابینت سفید

توجه به ظرافت و جزئیات کابینت آشپزخانه باعث می‌شود که فضای آشپزخانه زیبا و منحصر به فرد باشد. جهت خرید دستگیره برای کابینت سفید، ابتدا باید به ویژگی‌های کلی دستگیره‌های کابینت توجه شود. از مهم‌ترین نکات می‌توان به کیفیت و مدل دستگیره کابینت سفید اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : قهوه گانودرما و کبد چرب

کیفیت دستگیره کابینت

دستگیره کابینت باید از متريالی ساخته شده باشد که در برابر رطوبت، حرارت و ضربه مقاوم بوده و در طول زمان دچار رنگ‌پریدگی نشود. همچنین متریال دستگیره‌ها باید با کابینت‌ها هماهنگ باشد تا جلوه خوبی ایجاد کند. شیشه، چوب، فلزهای مختلف، شیشه سرامیک از محبوب‌ترین متریال‌ها برای ساخت دستگیره کابینت هستند. صرف هزینه بیشتر برای خرید دستگیره‌هایی با کیفیت بالا، از ایجاد هزینه اضافی برای تعویض و تعمیر دستگیره جلوگیری می‌کند.

مدل دستگیره کابینت

دستگیره‌های کابینت آشپزخانه دارای مدل‌های متنوعی هستند که با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه و سلیقه افراد می‌توان نوع مشخصی را انتخاب کرد. به طور کلی بهترین انواع دستگیره کابینت در بازار به دو مدل تک پیچ و دو پیچ دسته‌بندی می‌شوند. محبوب‌ترین مدل‌های این دستگیره‌ها شامل انواع خطی، دکمه‌ای، مدرن، فنجانی، قطره‌ای و کلاسیک هستند.

مدل‌های جدیدی در بازار وجود دارند که بیشتر در آشپزخانه‌های مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود و محبوبیت زیادی دارند. از این مدل‌ها می‌توان به انواع دستگیره‌های مخفی، توکار، شاخه‌ای و مغناطیسی اشاره کرد.

انتخاب مدل دستگیره بر اساس سبک کابینت

در انتخاب دستگیره کابینت سفید، باید به سبک کابینت و طراحی دکوراسیون آ‌شپزخانه توجه و متناسب با آن تصمیم‌گیری شود. معیارهای انتخاب دستگیره برای کابینت‌های مدرن و مینیمال با معیارهای انتخاب دستگیره برای کابینت‌های سفید کلاسیک یا نئوکلاسیک متفاوت است.

انتخاب دستگیره برای کابینت‌های مدرن سفید

کابینت‌های سفید یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت در دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال هستند. دستگیره کابینت سفید مدرن باید ساده و شیک باشد؛ معمولا در این دکوراسیون‌ها از دستگیره‌های تک پیچ ساده با طرح‌های هندسی و مدرن استفاده می‌شود. از گزینه‌های مناسب برای دستگیره کابینت سفید سبک مدرن، انواع مات و براق استیل یا نقره‌ای هستند که نمای مدرنی به آشپزخانه می‌بخشند.

استفاده از مدل‌های تک پیچ دکمه‌ای یا دو پیچ خطی مشکی نیز یکی از بهترین گزینه‌های دستگیره برای کابینت‌های سفید طراحی شده در این سبک، محسوب می‌شود. کابینت سفید با دستگیره مشکی تضادی را ایجاد می‌کند که بسیار چشم‌نواز و زیبا خواهد بود.

انتخاب دستگیره برای کابینت‌های کلاسیک سفید

کابینت‌های کلاسیک به طور معمول در آشپزخانه‌های لوکس و بزرگ به کار می‌روند. بیشتر این کابینت‌ها دارای طرح‌های منبت‌کاری و برش‌کاری‌های خاص هستند که نمای جذابی به آشپزخانه می‌بخشند. در این سبک از کابینت‌ها می‌توان از دستگیره‌های گران‌قیمت‌تر و دارای طراحی‌های متفاوت استفاده کرد. بکارگیری دستگیره‌های طرح‌دار فلزی دو پیچ می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

ترکیب کابینت سفید با دستگیره طلایی باعث ایجاد یک نمای خاص و شاهانه می‌شود و همواره از محبوب‌ترین ترکیب‌ها بوده است. بنابراین استفاده از دستگیره‌های فلزی و طلایی رنگ تاثیر زیادی در دکوراسیون خواهد داشت. مدل‌های خطی، فنجانی، قطره‌ای، کلاسیک با متریال فلزی، سرامیکی یا شیشه‌ای از بهترین گزینه‌ها برای دستگیره کابینت سفید کلاسیک هستند.

انتخاب دستگیره برای کابینت‌های نئوکلاسیک سفید

کابینت‌های نئوکلاسیک نسبت به انواع کلاسیک، طراحی ساده‌تری دارند و فاقد منبت‌کاری هستند؛ به همین دلیل نیز از انواع کلاسیک پایین‌تر بوده و طرفداران زیادی دارد. می‌توان از مدل‌های مختلف دستگیره کابینت نئوکلاسیک سفید استفاده کرد. برای مثال استفاده از دستگیره‌های دو پیچ خطی ساده در رنگ طلایی، برای این کابینت‌ها گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر افراد به دستگیره‌هایی با طرح‌های شلوغ‌تر علاقه داشته باشند، می‌توان از مدل‌های سرامیکی با طرح‌های گل یا مدل‌های فلزی قطره‌ای و کلاسیک استفاده کرد. دستگیره‌هایی با ترکیب سرامیکی و فلزی نیز برای کابینت‌های نئوکلاسیک مناسب هستند. در این کابینت‌ها می‌توان از ترکیب دستگیره‌های طلایی فنجانی و خطی یا فنجانی و دکمه‌ایی استفاده کرد.

انتخاب دستگیره بر اساس متریال کابینت

انتخاب دستگیره بر اساس متریال کابینت یک روش هوشمندانه است. با این دیدگاه می‌توان با توجه به جلوه و ویژگی‌های متریال کابینت، دستگیره مناسب کابینت سفید را انتخاب کرد. سه نوع از محبوب‌ترین متریال‌های ساخت کابینت انواع های گلاس، چوب و ممبران هستند.

انتخاب دستگیره برای کابینت های گلاس سفید

حالتی براق و درخشنده دارند و یکی از محبوب‌ترین متریال موجود در بازار هستند. انتخاب دستگیره برای کابینت های گلاس سفید تاثیر زیادی در طراحی داخلی آشپزخانه دارد. در آشپزخانه‌های مدرن می‌توان از دستگیره‌های خطی و دکمه‌ای با متریال چوب یا فلزی استفاده کرد. بکارگیری رنگ‌های طوسی و مشکی برای دستگیره کابینت سفید های گلاس در آشپزخانه‌های مدرن طرفداران زیادی دارد. تضاد بین رنگ سفید و رنگ‌های تیره باعث زیباتر شدن جلوه آشپزخانه می‌شود.

مدل دیگری که به تازگی در سبک‌های مینیمال به کار می‌رود، استفاده از دستگیره‌های مخفی یا مگنتی در کابینت‌های های گلاس است. این مدل دستگیره‌ها نمای بیرونی نداشته و باعث ایجاد فضایی صاف و یکدست می‌شوند و فضای بیشتری در آشپزخانه ایجاد خواهد شد.

در دکوراسیون‌های کلاسیک، تمرکز بر روی بکارگیری متریال لوکس و شیک بوده و استفاده از دستگیره‌ طلایی برای کابینت سفید کلاسیک محبوبیت زیادی دارد. درخشش های گلاس سفید در کنار دستگیره‌های طلایی نمای شاهانه و خیره‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد. البته استفاده از سایر متریال‌ها مثل شیشه و سرامیک‌های طرح‌دار نیز برای دستگیره کابینت‌های کلاسیک سفید بسیار رایج است.

انتخاب دستگیره برای کابینت چوب سفید

کابینت‌های چوبی قیمت نسبتا بالایی دارند و بیشتر در طراحی هایی با سبک‌های نئوکلاسیک و کلاسیک دیده می‌شوند. استفاده از دستگیره‌های چوبی برای این کابینت‌ها باعث ایجاد یک حس نوستالژیک و قدیمی شده و نمای آشپزخانه را گرم و دلنشین می‌سازد.

می‌توان برای لوکس‌تر شدن نمای آشپزخانه از دستگیره‌های فلزی با طراحی کلاسیک و قطره‌ای استفاده کرد.

دستگیره‌های سرامیکی طرح‌دار نیز، انتخاب خوبی برای کابینت‌های چوبی محسوب می‌شوند. اگر به دنبال دستگیره‌های ساده برای کابینت‌های چوبی سفید هستید، دستگیره‌های خطی طلایی نیز گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

انتخاب دستگیره برای کابینت ممبران سفید

انواع بیشتر در سبک کلاسیک به کار می‌روند؛ چرا که امکان ایجاد نقش‌های منبت‌کاری بر روی آن‌ها وجود دارد. می‌توان هویت اصلی کابینت‌های ممبران را داشتن طرح‌های خاص و متنوع دانست؛ به همین دلیل مدل دستگیره کابینت ممبران سفید هم معمولا شامل طرح‌های شلوغ می‌شود. استفاده از دستگیره‌های سرامیکی با طرح‌های مختلف یا انواع دستگیره‌های چوبی و فلزی برای این کابینت‌ها، رایج است.

انتخاب دستگیره بر اساس ترکیب رنگی کابینت

برخی از افراد دوست ندارند که کابینت‌های تماما سفید را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند و ترجیح می‌دهند از ترکیب رنگ‌های مختلف با سفید استفاده کنند. سفید یک رنگ خنثی است و با همه رنگ‌ها ست می‌شود؛ اما از بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با سفید می‌توان به رنگ مشکی، طوسی، طلایی، قهوه‌ای و نسکافه‌ای اشاره کرد. برای انتخاب دستگیره مناسب برای کابینت‌های چند رنگ باید به سبک کابینت و رنگ‌بندی آن دقت شود.

دستگیره مناسب کابینت سفید مشکی

کابینت‌های سفید و مشکی بیشتر در سبک مدرن استفاده می‌شوند. از بهترین انواع دستگیره کابینت سفید مشکی، می‌توان به مدل‌های استیل براق یا مات و انواع فلزی تماما مشکی اشاره کرد. انواع مدل‌های خطی، فنجانی، هندسی و دکمه‌ای برای این ترکیب رنگ مناسب هستند.

دستگیره مناسب کابینت سفید طوسی

رنگ طوسی در طراحی‌های مدرن و نئوکلاسیک استفاده و جزو رنگ‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. ترکیب این رنگ با سفید، فضایی آرامش‌بخش و دلباز ایجاد می‌کند. انتخاب دستگیره کابینت سفید طوسی کار سختی نیست و انواع مدل‌های مختلف مثل طرح‌های خطی و دکمه به رنگ سیلور، مناسب این کابینت‌ها هستند. در دکوراسیون‌های مدرن علاوه بر دستگیره‌های استیل می‌توان از دستگیره‌های فلزی تمام مشکی مات نیز استفاه کرد.

دستگیره برای کابینت سفید طلایی

کابینت‌های سفید طلایی از انواع محبوب کابینت‌ها در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک هستند. پیدا کردن دستگیره کابینت سفید طلایی کار سختی نیست. دستگیره‌های مناسب برای این سبک کابینت شامل انواع سرامیکی سفید با پایه‌های فلزی طلایی یا دستگیره‌های فلزی طلایی مات یا براق می‌شوند. یکی از گزینه‌های خاص دستگیره برای کابینت‌های سفید و طلایی، دستگیره‌های شیشه‌ای با پایه فلزی طلایی هستند.

دستگیره مناسب کابینت سفید قهوه‌ای

ترکیب کابینت‌های سفید و قهوه ای بیشتر در سبک مدرن یا نئوکلاسیک دیده می‌شود. در سبک مدرن می‌توان از دستگیره‌های چوبی با طرح‌های مختلف یا دستگیره‌های مات استیل با مدل خطی و دکمه‌ای استفاده کرد. از انواع دستگیره کابینت سفید قهوه‌ ای نئوکلاسیک نیز می‌توان به انواع دستگیره‌های سرامیکی سفید با پایه طلایی و دستگیره‌های فلزی طلایی در دو نوع مات و براق اشاره کرد.

برای سفارش کابینت از شرکت طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی مانیک

 

دستگیره مناسب کابینت سفید نسکافه‌ای

بسته به نوع دکوراسیون می‌توان از انواع مختلف دستگیره برای کابینت‌های سفید و نسکافه‌ای استفاده کرد. در دکوراسیون‌های مدرن پیشنهاد می‌شود از دستگیره‌های چوبی در مدل‌های فنجانی یا دکمه‌ای کمک گرفته شود. برای دستگیره کابینت سفید نسکافه ای سبک نئوکلاسیک، استفاده از انواع مدل سرامیکی با پایه‌های برنز، فلز نقره‌ای یا طلایی، هوشمندانه است.

نکاتی در مورد انتخاب دستگیره کابینت سفید

انتخاب دستگیره کابینت باید با توجه به نکاتی مثل کارکرد و عمر طولانی، مقاومت در برابر آسیب‌های احتمالی و با توجه به شرایط صورت بگیرد. همچنین شرایط محیطی آشپزخانه تاثیر زیادی در جلوه کابینت‌های سفید و دستگیره‌های آن‌ها دارد.

اطمینان از عدم حساسیت به فلز دستگیره کابینت

در هنگام خرید دستگیره کابینت باید از عدم وجود حساسیت به متریال اطمینان کسب شود. برخی از افراد به فلزات و متریال دیگر که در ساخت دستگیره به کار می‌روند، حساسیت دارند. این مسئله در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات متعدد می‌شود.

انتخاب خلاقانه دستگیره‌های کابینت

در انتخاب دستگیره‌های کابینت سفید نباید از بکارگیری خلاقیت بترسید! حتی استفاده از دستگیره‌های فانتزی و رنگی در آشپزخانه‌های مدرن باعث ایجاد فضایی خاص و منحصر به فرد می‌شود.

قهوه سوپریم جینسینگ دکتر بیز ، بسیار سبک و ملایم است و مناسب برای کسانی است که حساسیت به کافئین بالایی دارند.

نورپردازی مناسب جهت دیده شدن دستگیره‌های کابینت

نورپردازی مناسب، خصوصا در زمانی که از دستگیره‌های فلزی براق استفاده شده، باعث بهتر دیده شدن کابینت‌های سفید و دستگیره‌های آن‌ها می‌شود. اگر آشپزخانه به حد کافی از نور طبیعی بهره نمی‌برد می‌توان با استفاده از نورهای مخفی و لوسترها، کمبود نور را جبران کرد.

اگر قصد خرید کابینت را دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت طراحی بهره‌مند شوید. گروه مانیک مرغوب‌ترین کابینت‌ها را با بهترین قیمت‌ها به مشتریان ساکن در استان یزد ارائه می‌دهد؛ متخصصان تیم مانیک، در صفر تا صد مسیر ساخت و حتی انتخاب دستگیره‌های کابینت‌ها همراه شما خواهند بود.

کلام آخر

در طی سال‌های اخیر، کابینت‌های سفید در انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی به کار می‌روند و طرفداران زیادی دارند. توجه به جزئیات کابینت‌های سفید، مثل انتخاب دستگیره مناسب برای آن‌ها، تاثیر شگرفی در زیبایی و بهبود نمای آشپزخانه دارد. با توجه به تنوع زیاد در مد‌ل و متریال دستگیره، انتخاب دستگیره کابینت سفید کار سختی نیست. شما می‌توانید به کمک مشاوران تیم مانیک بهترینتوضیحات کابینت ملامینه سفید قهوه ای

کابینت ملامینه نوعی از انواع است که قیمت پایین تری نسبت به سایر ام دی اف ها دارد. کابینت ملامینه دارای طرح و رنگ متنوعی است که انتخاب را برای مشتری راحت تر می کند. این کابینت ام دی اف ملامینه طراحی مدرنی دارد، همچنین ساده و شیک است. روکش کابینت ملامینه انواع مختلفی دارد. این روکش می تواند براق، مات و یا کتان باشد، که انتخاب بین این موارد با توجه به سلیقه مشتری قابل انتخاب است. هر یک از این کابینت‌ها، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. کابینت ملامینه سفید قهوه ای اجرا شده در این آشپزخانه، انتخابی مناسب با توجه به فضا بوده است و به خوبی طراحی و اجرا شده است.

اگر به این سبک از کابینت ها علاقه مند هستید، نوشته را از دست ندهید.

کابینت ملامینه سفید قهوه ای با توجه به ابعاد آن دارای کابینت های زیادی است تا فضای کافی برای نگهداری وسایل آشپزخانه فراهم باشد. همچنین آشپزخانه دارای سینک گرانیتی، گاز رومیزی، هود مخفی و کاور فر می باشد. طراحی این آشپزخانه با کابینت ملامینه سفید قهوه ای به طور پله ای صورت گرفته. این مدل از طراحی در خانه هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی بیشتر دیده می شود.

یکی دیگر از نشانه های مدرن بودن طراحی در این کابینت ملامینه سفید قهوه ای، بدون دستگیره بودن آنهاست. در کابینت های مدرن معمولا دستگیره ها مخفی هستند و یا اینکه به صورت مگنتی اجرا می شوند. با این کار طرح کابینت ها ساده تر خواهد بود و جذابیت آن بیشتر است.

با بیشتر آشنا شوید!

یک زیبا هم در قسمت ورودی آشپزخانه واقع شده که بسیار کاربردی است و فضای گنجایش بیشتری را بوجود می آورد. این جزیره هم به عنوان میز کار مورد استفاده است و هم می توان از آن به عنوان میز غذاخوری بهره برد. دو کابینت کمدی در اطراف این آشپزخانه دیده می شود که برای نگهداری وسایل برقی و یا مواد غذایی بیرون از یخچال بسیار مناسب است. امروزه استفاده از اکسسوری ها در طراحی کابینت آشپزخانه بیش از گذشته مورد استقبال واقع می شود. این اکسسوری می تواند شامل جا ادویه ای یا کابینت کمدی باشد.

به هم سر بزنید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

امروزه کابینت دو رنگ ترند شده و بیش از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از یک رنگ روشن و یک رنگ تیره در کنار هم برای رنگ کابینت ها، ترکیب زیبایی را به وجود می آورد و محیط آشپزخانه را از یکنواختی خارج می کند. استفاده از رنگ های روشن فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهند. این آشپزخانه با کابینت ملامینه سفید قهوه ای، رنگ بندی جذابی دارد که چشم بیننده را به خود جلب میکند. رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای، فضا را صمیمی می کند و حس خوبی را منتقل می کند. رنگ سفید قهوه ای ترکیب رنگی بسیار پرطرفداری شده است.

از لحاظ نور پردازی یک تراس در این آشپزخانه زیبا با کابینت ملامینه سفید قهوه ای وجود دارد که نور طبیعی را به آشپزخانه وارد می کند. یک لامپ و تعدادی هالوژن نیز روی سقف تعبیه شده تا نور آشپزخانه کافی باشد. علاوه بر آن رنگ براق کابینت ها موجب انعکاس نور گشته و فضا را روشن تر ساخته است. تعدادی نور مخفی هم در زیر کابینت ها دیده می شود که کار را حین آشپزی و انجام دیگر امور آشپزخانه ساده تر خواهد کرد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ملامینه سفید قهوه ای از ام دی اف سفید انتخاب شده است. سپس درب ها به آن متصل شده و کارهایی نظیر نصب دستگیره ها و… صورت می پذیرد. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را شیک تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در این کابینت ملامینه سفید قهوه ای، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره ها به صورت مخفی هستند. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ملامینه

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ملامینه سفید قهوه ای بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت ملامینه سفید قهوه ای وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ملامینه بیبهترین دستگیره برای کابینت سفید آشپزخانه

با وجود تنوع زیاد در دستگیره ها، انتخاب دستگیره مناسب برای ممکن است کمی گیج کننده شده باشد. ایده آل ترین اشپزخانه همیشه فقط به طرح، چیدمان و رنگ کابینت بستگی ندارد بلکه نوع، جنس، طرح و رنگ دستگیره نیز نقش موثری در زیبایی و کارآمدی آشپزخانه خواهد داشت. بسیاری از دستگیره های کابینت زیبا هستند اما مطمئنا تمامی آن ها برای دکوراسیون آشپزخانه ی شما مناسب نیستند. یکی از پر طرفدارترین کابینت ها، کابینت های سفید می باشد. از آنجا که کابینت های تماما سفید چشم ها را کمی خسته می کند انتخاب دستگیره مناسب کابینت سفید باید با دقت بیشتری انجام گیرد. انتخاب دستگیره سفید یا دستگیره کابینت هایگلاس سفید بستگی به دیگر جزئیات آشپزخانه مثلا صفحه روی کابینت (کانترتاپ) دارد.

مدل دستگیره متری کابینت سفید

دستگیره های متری کابینت آشپزخانه در انواع سایزها و رنگها موجود می باشند. این دستگیره ها برای و زیبا مناسب می باشند. کابینت های سفید بدون دستگیره هایگلاس یا کابینت های با دستگیره متری هر دو جز طرح های مینمال بشمار می روند زیرا هر دو طرح خط های موازی را به وجود می آوردند. این مدل دستگیره ها به صورت افقی بر روی کشو و به صورت عمودی بر روی کابینت متصل می شوند. محل قراگیری دستگیره کاملا سلیقه ای می باشد.

این دستگیره ها حتی می توانند تمامی طول کابینت را دربر گیرند.

انواع مدل دستگیره متری


مدل دستگیره کلاسیک کابینت سفید

استفاده از دستگیره های مدرن برای کابینت های کلاسیک ایده ی عاقلانه و جسورانه ای بنظر نمی آید. اگر کابینت شما از طرح های کلاسیک پیروی می کند بهتر است از میان دستگیره های کلاسیک یکی را انتخاب کنید. البته دستگیره هایی نیز هستند که هم جز دستگیره های مدرن می باشند و هم جز دستگیره های کلاسیک. برخی از دستگیره های سر گرد در این دسته قرار میگیرند.

دستگیره ی طلایی کابینت سفید

دستگیره های طلایی از جذابترین و پرطرفدارترین دستگیره ها برای آشپزخانه های سفید می باشد و آن را از یکنواختی خارج می کند. اما باید توجه داشته باشید که زمانی آشپزخانه ی شما به یک آشپزخانه ی مدرن و زیبا تبدیل می شود که برخی دیگر از اجزای آشپزخانه را نیز طلایی انتخاب کنید. دستگیره های طلایی برای کابینت های ام دی اف و مناسب می باشند.

دستگیره ی مشکی برای کابینت سفید

کنتراست واقعی را در خود با بکاربردن دستگیره های مشکی احساس کنید. البته این طرح بیشتر برای بکار برده می شود. هماهنگی میان کابینت های سفید مشکی با دستگیره ی مشکی بیشتر می شود و دکوراسیون آشپزخانه را نیز جذابتر می کند.

قهوه ماسالا گانودرما بیز محصول جدیدی است که به تازگی طراحی، تولید و راهی بازار شده است. این محصول از دو نوشیدنی فوق العاده به نام های قهوه گانودرما و چای ماسالاتی تشکیل شده است که هم طعم و هم خاصیت را برای این نوشیدنی به ارمغان آورده اند.

شتر به تنها پیج رسمی ما در مراجعه کنید.

 دستگیره را برای کابینت‌های آشپزخانه خود پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا