ورزشی

دست به دست هم بدهیم تا ورزش زورخانه ای از محرومیت خارج شود

به گزارش خبرگزاری دیباروز از تهران؛ در این مراسم با حضور ملا جعفری معاون توسعه امور ورزش در اداره عمومی عرب، رئیس شورای ورزش زرخانه و قایق کشتی استان تهران جنگجوی باستانی بزرگان این رشته در زورخانه شهید فهمیده تأسیس شدند، نصرالله باریشهراه افزود: در ورزش باید همیشه دورتر نگاه کنیم و در این زمینه باید چشم انداز خود و تهران را نسبت به کشور ارتقا دهیم و نه تنها برای کشور. استان تهران .

وی ادامه داد: اگر از علاقه مندان به این ورزش و هوادار آن هستید، باید با جان و دل در خدمت زورخانه و مبارزه باشید و بدانید که هر کمکی مالی نیست و گاهی حضور فیزیکی بزرگترها در ورزشگاه زورخانه هم همینطور کمک می کند».

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بازرسی زورخانه ای را یکی از برنامه های خود دانست و گفت: بازرسی های مختلف از زورخانه را در دستور کار داریم و داریم و در حال هماهنگی با هیئت تهران برای کمک به زورخانه هستیم. قرار است وارد بحث ساخت و ساز شویم و تعمیر و بازسازی آنها را آغاز کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا این ورزش را از محرومیت خارج کنیم.
چهره بحث بازی جوانمردانه فوتبال وی خاطرنشان کرد: صدها سال پیش بحث بازی جوانمردانه در زورخانه مطرح بود که متاسفانه به جای بازی جوانمردانه گفتن آن را فراموش کردیم یا خجالت می کشیدیم. بازی جنتلمنانه
وی افزود: در کنار برنامه ریزی خوب تیم های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، خدمتگزار این ورزش نیز هستم. هر جا بودم در این زمینه کمک کردم با افتخار مرشد و چند برابر و زورخانه و ورزشکار. کهن من بودم.

مدیرکل اظهار امیدواری کرد که این ورزش در تهران و کشور بدرخشد، مرام پهلوانی فراموش نشود، کشتی با ورزش صبحگاهی عجین شود و قهرمانان بسیار خوبی را تقدیم نظام اسلامی کنیم.

در پایان این مراسم از قهرمانان کشتی کشور و همچنین قهرمانان ورزش زورخانه ای استان تهران توسط باریشهره مدیر کل، دیگر مسئولان و پیشکسوتان این رشته تجلیل و هدایایی از سوی شورای استان به آنان اهدا شد. .

45555

12

دکمه بازگشت به بالا