علمی و پزشکی

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت با درخواست استعفای دکتر پیرحسین کولیوند از سمت رئیس سازمان اورژانس در کشور موافقت کرد و دکتر پیمان صبریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

با توجه به دندان های ما سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا) نوشت: “خدمات ارزنده و جهادی این برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد شد.”

حضور وفادار ، وفادار و محبت آمیز شما در همه مناطق بحرانی ، از جمله سیل ، زلزله و تصادفات جاده ای ، به ویژه در روزهای سخت کرونا ، و همچنین فعالیت های دائمی در راه اندازی توسعه اضطراری هوا ، دریا ، راه آهن ، جاده ها و قبل از آن. یک بیمارستان ، قطعاً در اوراق خدمات طلایی نظام سلامت ثبت شده است. انتشار کدهای 247 و 724 و تعداد زیادی از بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی یکی دیگر از خدمات ارزشمندی بود که شما و همکاران محترمتان مدیون تلاش های شما هستیم.

همه نمی توانند پیوند اعضا ، به ویژه قلب ، را در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند فراموش کنند.

با آگاهی از مشکلات شما ، من هرگز حاضر به استعفای شما از اداره آن گروه نبودم و می دانید که پذیرش استعفای برادری وفادار ، وفادار و م effectiveثر از مسئولیت جدی چقدر دشوار است. بنابراین ، ضمن پذیرش استعفای خود ، علیرغم میل باطنی و تنها به دلیل اقناع معنوی ، برای کمک به مشکلات جسمی و روحی ، برای شما آرزوی سلامتی ، عزت و سربلندی دارم ، به عنوان پاداشی برای خدمات ارزشمند شما به محترم.

بدون شک حضور شما در هر مقامی بر علاقه و عشق شما به سربلندی و افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان تأثیر خواهد گذاشت.

دکتر نمکی همچنین طی حکمی به شرح زیر دکتر پیمان صبریان ، رئیس اورژانس تهران را به عنوان سرپرست اورژانس کشور منصوب کرد:

“دکتر پیمان سابریان عزیز ، با توجه به سوابق علمی و اجرایی شما ، به عنوان” رئیس سازمان اورژانس کشور “منصوب شده اید.” امیدواریم با عنایت خداوند و با تمام توان در مدیریت این امر موفق باشید. مجتمع مهم “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا