ورزشی

رازی که بیرانوند درباره استقلال و پرسپولیس لو داد

سپهر ستاری برای حق داشتن در اروپا با دروازه بان تیم ملی مبارزه خواهد کرد. چنین تعبیری را می توان از سخنان علیرضا پیرانوند برداشت کرد. اگرچه ناراحت به نظر می رسد ، اما می گوید هرگز ناامید نخواهد شد. شما در آخرین مصاحبه خود خلاصه ای از زندگی بیرانوند را می خوانید.

مربیان اشتباه

من دیده ام که مربی یکی دو هفته قبل از مسابقه پتو به بازیکنان می دهد. فکر نمی کنم این کار درستی باشد. این باعث می شود بازیکنان دیگر ذهن خود را از دست بدهند و خوب تمرین نکنند. فلش ها ممکن است به وسایل آسیب برسانند ، یا ممکن است به خود آسیب برسانند زیرا به هر حال تأثیر بدی دارند.

ماسک در آنتورپ

در بلژیک ما محدودیت های شریان کرونا وحشتناکی داریم. ما هر چهار روز یکبار تست PCR را در اینجا انجام می دهیم. تمام فروشگاه های بلژیک تعطیل هستند. هر چیزی را که بخواهیم بصورت آنلاین سفارش می دهیم. آنها همچنین بسیار مشتاق تیم هستند. همه ما ماسک داریم ، حتی وقتی مربی در رختکن صحبت می کند. در سالن تیم هر 5 متر دست خود را می شویند. روش های تمیز کردن بسیار دقیق. این دلیل کاهش تعداد آسیب شناسان در بلژیک است.

ساعت 8 صبح در این باشگاه است

زندگی من اینجا با ایران فرق دارد. ما هر روز ساعت 8 صبح به باشگاه می رویم. باید آنجا صبحانه بخورم. برای هر دقیقه دیر رسیدن 50 یورو از ما کسر می شود. صبحانه تا ساعت 9 صبح ، پس از آن در اختیار پزشک ، پزشک بدن سازی و فیزیوتراپ خواهیم بود. یعنی همه کارهای قبل از تمرین را انجام می دهیم تا کاملاً مناسب و آماده برای تمرین باشیم. هر روز قبل از ورزش یک ورق کاغذ به ما می دهند تا بخاطر جلوگیری از آسیب دیدگی آن را بخوانیم. ما تا ساعت 3 بعد از ظهر در این باشگاه می مانیم.

با زور به هتل بروید!

ما در اینجا اردوی قبل از بازی نداریم. به عنوان مثال ، بازی امروز ساعت پنج بعد از ظهر بد است. ساعت 11 صبح به هتل می رویم. سپس ناهار می خوریم و چند ساعت استراحت می کنیم و سپس برای بازی به باشگاه می رویم. این در حالی است که در ایران ، بازیکنان چند روز پیش به اردوگاه منتقل شده اند و این باعث فشار شده است. یک بار به یاد دارم که ما به ارتش نرفتیم مگر در ایران که در زمان منصوریان با نفت بود. چون پول نداشتیم ، روز مسابقه با هم دیدار کردیم و به استادیوم رفتیم! فکر می کنم بردن بچه ها به هتل قبل از مسابقه کمی سخت است.

من نگرانم

من 12 هفته است که بازی نکرده ام. شاید من باید بگویم که مربی به عدالت اطرافم احترام نمی گذاشت در حالی که من عصبی بودم و می جنگیدم. اما آیا به جایی خواهم رسید؟ بارها اتفاق افتاده است که یک بازیکن در تمرین مهارت دارد اما از تاکتیک های تیم پیروی نمی کند. یک نکته مهم وجود دارد. برخی از مربیان با بازیکنان صحبت می کنند. به عنوان مثال ، مربی می فهمد که بازیکن ناراحت است و با او صحبت می کند. این خیلی خوب است. این روانشناسی را چگونه دیدید؟ این یک روانشناس عالی بود که به راحتی می توان فهمید بازیکن ناراحت است. اگر او بعد از سه دقیقه با من صحبت می کرد ، من می جنگیدم ، اما او این کار را کرد و من آن روز خوب تمرین کردم. اما اگر مربی کاری با بازیکن ندارد ، در واقع این نشان می دهد که او برای او مهم نیست. در ایران ، متأسفانه ، گاهی اوقات این اتفاق می افتد.

باید تحمل کنم

هواداران از من می خواهند بازی نکنم و جای تو را در تیم ملی از دست ندهم. زندگی من در اینجا با آسیا واقعاً متفاوت است. من وقتی در ایران بودم رنج زیادی کشیدم. من سه سال روی سکوی نفت بودم. البته من هم می توانم اینجا پارک کنم. ورود آسیایی ها به اروپا دشوار است. منم باید تحملش کنم صبرم ضعیف است اما دوستانم به من کمک می کنند. احتمالاً یک سال بازی نمی کنم. این برای من اتفاق افتاده است که من بازی نکردم اما همیشه سعی می کنم آماده باشم.

من مشکل فنی ندارم

مشکل من در اینجا قطعاً فنی نیست. مگر ناواس با رئال مادرید سه سال قهرمان اروپا نشد؟ سپس مربی آمد و او را رها کرد. این موارد در فوتبال یافت می شود.

راز استقلال و پرسپولیس

بگذارید یک چیز در مورد استقلال و پرسپولیس بگویم. وقتی گل می زنند کاملاً ناراحت می شوند. اگر تیم های حریف به جای عقب نشینی حمله کنند ، شکی نیست که آنها سه یا چهار گل به این تیم ها می زنند. استقلال و پرسپولیس دو تیم هستند که به هیچ وجه نباید هیچ گلی بزنند. تیم های حریف وقتی به گل می رسند به دفاع می گویند. در حالی که اگر حمله کنند باز هم گل می خورند. من یک بار در این باره با سید جلال صحبت کردم. وقتی داشتیم گل می خوردیم ، حال و هوای بچه ها خیلی ناراحت بود.

252 252

دکمه بازگشت به بالا