ورزشی

پرسپولیس باید هوشیار باشد/ اخراج بیرانوند برنامه‌های تیم را به‌هم ریخت

نبی‌الله باقری‌ها: پرسپولیس باید هوشیار باشد/ اخراج بیرانوند برنامه‌های تیم را به‌هم ریخت

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی این تیم با آلومینیوم اراک صحبت کرد.

نبی الله باقری ها در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دیباروز با اشاره به بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس در شرایط عادی می توانست در این بازی به پیروزی برسد اما در این دیدار اتفاقات به گونه ای رقم خورد که تیم گل محمدی دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد.

وی در ادامه در مورد شرایط فنی این دیدار عنوان کرد: در نیمه اول و تا قبل از اخراج علیرضا بیرانوند پرسپولیس از نظر مالکیت توپ و ایجاد موقعیت توانست بهتر از حریفش باشد و اگر بچه ها کمی دقت بیشتری را چاشنی کار خود می کردند، می توانستند به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و در ادامه اخراج بیرانوند یک مقدار برنامه های تاکتیکی پرسپولیس را برهم زد. 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: چند هفته ای است سوت داوران در جریان بازی ها هجمه ای را برای پرسپولیس ایجاد کرده و همین موضوع تمرکز تیم و بازیکنان را تحت الشعاع قرار داده است. وقتی صدای اعتراض مربی آرامی مانند گل محمدی در می آید و این گونه اعتراض می کند، مشخص می شود که مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد می کنند تا این تیم نتیجه نگیرد. در نهایت بروز این مشکلات  می تواند تا حد زیادی در نتایج بازی های پرسپولیس موثر باشد. 

باقری ها در مورد نتیجه بازی برابر آلومینیوم به خبرنگار دیباروز گفت: در این بازی دو پنالتی واضح و مشخص برای پرسپولیس گرفته نشد و اخراج بیرانوند در حالی رقم خورد که صحنه واقعا مشکوک به آفساید بود. در مجموع بازهم تاکید می کنم پرسپولیس از نظر فنی و فوتبالی مشکل چندانی ندارد ولی حواشی که برای این تیم و مربیان و بازیکنانش ایجاد می شود باعث شده ترمز این تیم کشیده شود و صدر را از دست بدهد اما پرسپولیس باید با هوشیاری به جنگ با حواشی برود و اجازه ندهد که این قبیل مسائل توان فنی تیم را تحت تاثیر قرار دهد و سد راه موفقیتش شود.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد فاز دفاعی تیم خاطرنشان کرد: مدافعان پرسپولیس بازیکنان باتجربه  و توانمندی هستند. آمار 7 گل در 18 بازی آمار خوبی برای پرسپولیس در فاز دفاعی است و این تیم و مدافعانش می توانند با ادامه این روند، سهم مهمی در موفقیت قرمزها در پایان فصل ایفا کنند. 

انتهای پیام//  






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا