ورزشی

راهکار مدیران پرسپولیس در صورت قطعی شدن بحث قرنطینه

و وزارت بهداشت طی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته هند و تعداد زیاد ویروس هند ، لازم است کاروان تیم پس از بازگشت از هند به مدت یک هفته قرنطینه شود. مرگ در کشور. کشور.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه اعضای این تیم هر سه روز یکبار در هند آزمایش کرونا انجام داده اند ، و در حالی که مشاوره بهداشتی را کنترل می کردند ، درخواست پاسخ به این دستور صادر شده توسط وزارت بهداشت را داشتند. در هند بودند و به منشور سفر کردند و اگر در قرنطینه اعمال نشود ، ایران برمی گردد.

مدیران پرسپولیس این نامه را دو روز پیش به وزارت بهداشت ارسال کرده اند اما هنوز پاسخی به این درخواست دریافت نکرده اند. اما جعفر سمیعی خواستار عدم اجرای قرنطینه به دلیل شرایط تیم پرسپولیس شد.

مدیران پرسپولیس امیدوارند با توجه به توضیحاتشان ، وزارت بهداشت از تیم قرنطینه چشم پوشی کند ، اما در صورت تصمیم گیری در مورد این مسئله و عدم پذیرش این توضیحات ، مسئولان پرسپولیس سعی می کنند به هتل بروند. قرنطینه تا زمان خروج کل کاروان.

اگرچه مدیران پرسپولیس هنوز امیدوارند بتوانند از وزارت بهداشت پاسخ مثبت بگیرند ، از طرف دیگر آنها هنوز هتلی مناسب با شرایط قرنطینه کامل پیدا نکرده اند و برای این منظور کار خواهند کرد.

256251

دکمه بازگشت به بالا