ورزشی

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی

به گزارش خبرگزاری آنلاین؛ در آگهی آمده است؛ پس از شایعات و شایعات فراوان پیرامون تبلیغات محیطی باید به اطلاع هواداران عزیز برسانیم که اتفاق خاصی نیفتاده و تصمیمی گرفته نشده است.

هواداران بدانند که پرسپولیس با جدیت پیگیر این موضوع است و اگر در بحث تبلیغات محیطی تغییری ایجاد شود حق پرسپولیس محفوظ است و ما پیگیر و مدافع حقوق پرسپولیس خواهیم بود.

با توجه به اینکه هواداران بی شماری در دنیای فوتبال وجود دارد، مطمئناً پرسپولیس در هر دهه و تقسیم بندی سهم بیشتری خواهد داشت. این باشگاه به هواداران آرامش می دهد که تحت هیچ شرایطی از حق پرسپولیس برای حمایت از آنها دفاع نخواهند کرد.

در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است؛ هیچ باشگاهی حق ندارد این موضوع را به نام خودش تمام کند چون اگر تصمیمی گرفته شود باید با نظر همه باشگاه های لیگ برتری اجرا شود و هیچکس حق ندارد سرمایه گذاری مشترک خودش را مستند کند. اسم.

در این زمینه چند نکته وجود دارد که باید روشن شود، یعنی; قرارداد با شرکت مذکور نیز به پرسپولیس ارائه شد ، زیرا ضمانت ها و تعهدات لازم وجود نداشت و باشگاه از انجام تمام تعهدات طرف مقابل مطمئن نبود و در تأمین منافع باشگاه تردید وجود داشت. امضا شد.

باشگاه معتقد است هر پیمانکاری و هر شرکتی که ضمانت‌نامه‌ها و تعهدات بانکی لازم را برای اجرا فراهم کند و به باشگاه اطمینان دهد که این تعهدات اجرایی می‌شود، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با شرکت مربوطه قرارداد منعقد خواهد کرد.

در بخشی دیگر از این آگهی آمده است: برخی از ماماها با مادران مهربان تر می شوند و برخی ادعا می کنند باشگاه منفی است. ما تأیید می کنیم که تعاملات لازم را با وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم و دائماً با آنها در ارتباط هستیم و مطمئناً کارهای قانونی انجام می دهیم و برای کسانی که به رسانه ها اطلاع می دهند متاسفیم. تصمیم نهایی گرفته نشده است، فضایی ایجاد می کنند که به نفع فوتبال و باشگاه ها نیست.

در ارتباط با مدیران سازمان لیگ طی روز و روزهای گذشته تاکید شد که در مقابل این گمانه زنی ها می ایستند و اجازه نمی دهند زنجیره ای برای اهداف خود جست و جو کند، نام آنها را مطرح کند و حواشی فوتبالی ایجاد کند. و باشگاه ها بیانیه آیین نامه لیگ این ادعا را ثابت می کند.

سیاست باشگاه پرسپولیس این است که تا زمانی که منابع مالی آن در دسترس نباشد، اقدام نهایی را که مثلا در مورد کالدرون انجام نشده است، منتشر نکند و این خبر به اطلاع عموم نرسد. ما کاری به عملکرد باشگاه های دیگر نداریم و فقط به افتخار و موفقیت پرسپولیس علاقه داریم.

در پایان بار دیگر به هواداران عزیزمان این اطمینان را می دهیم که منافع پرسپولیس برای ما مهم است و هواداران مطمئن باشند که هیچ بخشی از حقوق باشگاه و منافع باشگاه بزرگ پرسپولیس ضایع نمی شود. . حتما سرو خواهد شد.

258251

دکمه بازگشت به بالا