علمی و پزشکی

تایید سه مورد کرونای هندی در بوشهر /تشدید شرایط قرنطینه

دیباروز / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: با تأیید و اعلام وزارت بهداشت ، آزمایش پیشرفته کرونا برای سه نفر از 21 تبعه خارجی که در بوشهر قرنطینه شده اند ، اعلام شده است.

سعید کشمیری در اعلام تاجگذاری سه نفر از 21 خارجی قرنطینه شده در بوشهر گفت: “به منظور سلامتی سایر افرادی که در محل زندگی خود قرنطینه شده اند و همچنین برای کنترل بیماری ، شرایط قرنطینه ای برای این افراد وجود دارد. مردم شدت گرفته اند.

وی افزود: “خوشبختانه با تلاش به موقع همكاران من در كشف و رهگیری ، این افراد از همان ابتدا در محل زندگی خود قرنطینه شده اند.”

و دبیر ستاد مرکز کرونا در استان بوشهر ادامه داد: اگرچه 9 نفر از این شهروندان قبلاً به طور طبیعی کرونا تشخیص داده شده بودند ، اما با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، هر 21 تبعه خارجی تا زمان بهبودی شدید منزوی شدند.

کشمیری اظهار داشت که وزیر بهداشت از طریق تلفن از آخرین وضعیت قرنطینه ، نتایج معاینات و شرایط مراقبت و نگهداری از این شهروندان مطلع شده است.

به گزارش دیباروز ، 19 هندی و دو پاکستانی از استان های همجوار دو هفته پیش وارد استان بوشهر شدند و در قرنطینه قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا