علمی و پزشکی

عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز کرونایی

دیباروز / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد که شهرهای عسلیه و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارند و 5 شهر بوشهر ، گنفا ، دشتستان ، تونگستان و دشتی در معرض خطر پرتقال و تاج قرار دارند.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیمارانی که به بخش های عروق ویروس کرونا بیمارستان های بوشهر وارد شده اند 242 نفر است ، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید در بخش های ویروس کرونا در بیمارستان های بوشهر بستری شدند که 15 مورد آنها از بیماری ویروس کرونا قلب است. قطعا.

وی با اشاره به اینکه 41 نفر در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه اقامت دارند ، افزود: از این تعداد 22 نفر در بخش مراقبت های ویژه در کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد نتایج مرگ تاج گذاری در استان بوشهر که تاکنون اعلام شده است ، گفت: متأسفانه امروز 5 مرگ بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب وجود دارد ، دو مرد 69 و 52 ساله بدون 3 – یک زن 78 ساله ثبت شده است. او 72 و 45 ساله است و سابقه بیماری قلبی و مغزی در منطقه بوشهر دارد.

کشمیری افزود: “خوشبختانه شب گذشته 54 بیمار با شرایط عمومی خوب از بیمارستان های بوشهر ترخیص شدند که 39 نفر از آنها مثبت بودند.”

دبیر ستاد کرونا بوشهر افزود: تاکنون 1129 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 41 هزار و 223 نفر در استان بوشهر به این ویروس آلوده شده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، طبق سیستم ماسک ، متأسفانه دو شهر عسلی و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارند و پنج شهر بوشهر ، گناویا ، دشتستان ، تونگستان و دشتی به رنگ نارنجی و نارنجی. اوضاع خطرناک است و 3 شهر دلم ، جم و دیر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا