عمومی

حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان عسلویه در اولویت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدعلی هاشمی صبح شنبه در جلسه شورای سلامت و ایمنی غذا در شهرستان عسلویه افزود: با توجه به افزایش تعداد سگ ها. مالک و بالقوه حمله به دانش آموزان و شهروندان، شهرداری ها باید برای تنظیم آنها اقدام کنند.

فرماندار عسلیه تصریح کرد: مسئولان مسئول نسبت به اطلاع کشاورزان از خطرات استفاده از کود مرغی ناسالم اقدامات لازم را انجام دهند.

الهاشمی اذعان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و شیوع آنفلوآنزا در کشور، نظارت بر سلامت دانش آموزان برای جلوگیری از ابتلا و انتقال آن از فردی به فرد دیگر ضروری است.

لزوم پیشگیری از شیوع بیماری های تنفسی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلیه در حاشیه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: با توجه به شیوع آنفلوآنزا در کشور، بازگشایی مدارس و تعامل با آموزش و پرورش و آموزش و پرورش در شهرستان به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به بیماری های تنفسی و شپش انجام شده است.

محمد امین شیست نیا افزود: با شلوغی کلاس‌ها، دانش‌آموزان استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتی الامکان تهویه مداوم کلاس‌ها انجام شود.

بیان مهم ترین مسائل بهداشتی و تغذیه ای شهر، از جمله شیوع آنفولانزا، کمیته امحای حیوانات ناقل بیماری (سگ). مالک) عدم استفاده از کودهای ناسالم در مزارع این کمیته به بحث در مورد سالمندان و ابراز نظر و راهکار برای پیشبرد موارد مطرح شده در این جلسه پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا