اجتماعی

رهبران رویارویی با Coronavirus در استان سمنان از دیدگاه جانشین ستاد استان مقابل کرونا



دیباروز / سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جانشین ستاد مرکزی استان برای مبارزه با ولیعهدی ، نهادهای مذهبی را به عنوان رهبر مبارزه با کورو ویروس در استان سمنان معرفی کرد.

حبیب الله خجسته پور ، مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان سمنان ، اظهار داشت: نهادهای مذهبی و مذهبی ما در خط مقدم مبارزه با کوروی ویروس در استان قرار گرفتند و بسته شد ، و برای رهبری نبود ، دیگران آنها به سرعت به کرونا نمی پیوندند.

وی با بیان اینکه همه اعضای جامعه امروز به نوعی در این نبرد شرکت کرده اند ، افزود: از خط مقدم مبارزه با کورو ویروس ، پزشکان ، پرستاران ، مددکاران و همه نیروهای دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها این امر به ادارات ملی و استانی ، نیروی انتظامی ، ارتش ، کارگران بشردوستانه و همه کسانی که امروز به شعار ماندن در خانه پایبند هستند بستگی دارد و به این رویارویی ، پیشگیری و مبارزه کمک می کنند و امیدواریم.

قائم مقام ستاد استان برای مبارزه با تاج استان ، ابراز امیدواری کرد که نتیجه این تلاش ها و صبر بیماران استان پایان ، کنترل و کنترل این بیماری جدید باشد.

خجسته پور تأکید کرد: چند افسر از استان سمنان در ستاد استانی مبارزه با تاج به سرپرستی خود استاندار تاکنون سابقه قابل قبولی داشتند. ما دستگیری های خوبی انجام داده ایم اما باید تا مرحله کنترل و مهار کار خود را ادامه دهیم و اگر خدا بخواهد ما این کار را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: “یازدهم اسفندماه سال گذشته ، 526 بیمار در چهار بیمارستان خصوصی کرونا در استان بستری شده بودند و امروز این تعداد به 158 بیمار رسیده است و کاهش بسیار چشمگیری داشته ایم.”

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار سمنان تصریح کرد: مردم را با اخلاق و درک استان با ستاد ملی و استانی مبارزه با تاج همراهی کنید و به توصیه ها و توجه به توصیه ها و همچنین اقدامات مدیریت ، پزشکی ، پزشکی و بهداشت و درمان با حضور کلیه ادارات استان از ابتدا تا به امروز یکی از عوامل اصلی این موفقیت است که قابل ستایش است.

به گزارش دیباروز ، در این مراسم که حجت الاسلام عرب انصاری ، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و … با حضور حجت الاسلام عرب انصاری ، معاون بازرس جدید استان سمنان معرفی شد و نوری رئیس بخش بازرسی استان معرفی شد. اجتماعی

انتهای پیام


تمام مقالات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا