عمومی

۱۶۴مورد جدید بیمار کرونایی در استان سمنان ثبت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آماری که دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود ارائه کرده اند نشان می دهد طی 24 ساعت گذشته (تا یکشنبه) سه بیمار کرون در استان جان خود را از دست داده اند ، در نتیجه شمارش بیماران کرون در استان از در ابتدا ، و میزان شیوع این بیماری تاکنون به 1152 رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته تا امروز ، 164 مورد جدید بیماری کرون در استان سمنان شناسایی شد و آمارها نشان می دهد که تعداد بیماران در بیمارستان در این استان به 286 نفر رسیده است که دو برابر تعداد بیماران در 29 ژوئیه 1400 است .

از ابتدای شیوع kwid تاکنون 43 هزار و 817 نفر در استان سمنان به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 32 هزار و 920 نفر در کلینیک های سرپایی معالجه شده یا جان خود را از دست داده اند و 11 هزار و 582 نفر پس از بستری شدن در بیمارستان بهبود یافته اند. تخلیه می شوند

طی 24 ساعت منتهی به امروز ، 45 بیمار عروق ویروس کرونا از بیمارستان در استان سمنان ترخیص شده اند که در مقایسه با آخرین آماری که استانداری سمنان در تاریخ 29 ژوئیه ارائه کرده ، سه برابر شده است.

بر اساس آخرین مورد رنگ آمیزی کرونا ، شهرهای سمنان و گرمسار در ایالت های الاهمر ، شاهرود ، دامغان و میامی و همچنین مهدی شهر در ایالت اورنج و الانزار و دو باقی مانده واقع شده اند. شهرها هستند قرمز و آرادان آنها به رنگ زرد هستند.

رعایت فاصله اجتماعی ، شرایط بهداشتی ، شستن دستها و پرهیز از اجتماعات و مهمانی ها توصیه مهم مسئولان بهداشت در استان سمنان به مردم است.

در سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود وجود دارد تاج پادشاهی شهرستان در واقع مجموع داده های ارائه شده توسط این دو دانشگاه است.

دکمه بازگشت به بالا