عمومی

بیش از ۴۳ هزار بیمار کرونایی در سراسر کشور بستری هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم جان بابایی شامگاه چهارشنبه در خاتمه سفر یک روزه خود به استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به بستری شدن 40 هزار بیمار کرون در مراکز درمانی کشور گفت: از این تعداد 2000 بیمار هستند. آنها در بیمارستان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه 25000 بیمار کرون روزانه به عنوان یک بیمارستان موقت خدمات درمانی و بهداشتی دریافت می کنند ، گفت: زیرساخت ها فراهم شده است تا در صورت نیاز تخت های بیمارستانی به مراکز درمانی ارائه شود.

معاون وزیر بهداشت همچنین به پیش بینی اندازه پناهگاه های بحران و بیمارستان های صحرایی در بیشتر استان های درگیر اشاره کرد و افزود: در استان گیلان ، مانند استان های شمالی ، روند کرونا روند صعودی دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار نفر در بیمارستان های مراکز درمانی استان گیلان اقامت دارند ، ادامه داد: خوشبختانه سرعت واکسیناسیون در کشور افزایش یافته و روزانه بیش از 500 هزار دوز واکسن تزریق می شود.

جان بابایی با اشاره به اینکه این روند افق روشنی را در زمینه واکسیناسیون پیش بینی می کند ، گفت: در صورت مشارکت و مشارکت مردم در واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی در روزهای آینده ، شاهد کاهش جراحات ، بستری شدن و مرگ و میر خواهیم بود. به دلیل کرونا در کشور. “

وی بر ضرورت نگرانی شهروندان از تخت های بیمارستانی تأکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای همه استان های مربوطه به منظور تأمین و تأمین تخت های مورد نیاز هر استان انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا