عمومی

بستری روزانه ۱۷۷ بیمار کرونایی در رشت/ وضعیت بحرانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی فتح الله امروز (دوشنبه) در نشستی در مقر اداره کرونا رشت ، با اشاره به وضعیت بد کرونا در کشور و استانداری گیلان و همچنین شهر رشت اظهار کرد: هوشیاری به دلیل وضعیت خارج از ماهیت و هشدار است

وی با ابراز نگرانی از کاهش چشمگیر پایبندی به پروتکل های بهداشتی در کشور ، به ویژه در استان ، افزود: هرگونه عادی سازی می تواند صدمات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

فرماندار رشت در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک و پرهیز از ازدحام غیر ضروری ، گفت: بزرگترین خطری که سلامت جامعه را تهدید می کند ساده سازی و عادی سازی است ، مردم باید خطر موجود را جدی گرفته و به آن اعتقاد داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 155 هزار دوز واکسن در رشت تزریق شده است ادامه داد: روزانه 7000 نفر واکسن دریافت می کنند.

فتح الله با بیان اینکه از 130 هزار گروه هدف ، 60 درصد دوز اول و 15 درصد دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند ، فتح الله افزود: 14 پایگاه تزریق واکسن به پایگاه های قبلی اضافه شده است و شش پایگاه توسط بسیج آماده می شود. »بسازید.

وی ادامه داد: بر اساس هدف ، 700000 نفر باید اولین دوز واکسن را در شهر دریافت کنند و برای رسیدن به این تعداد در مدت دو ماه ، روزانه 25000 دوز واکسن در 40 محل تزریق واکسن باید تزریق شود.

فرماندار رشت تعداد 428 بیمار مبتلا به کرونا را که هفته گذشته بستری شده بودند ، 700 نفر اعلام کرد و گفت: از 119 مورد پذیرش روزانه بیماران کرونا روزانه ، 177 نفر با 177 مورد درمان روزانه رسیدیم.

دکمه بازگشت به بالا