عمومی

۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا درمراکز درمانی اصفهان بستری شده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین بهروز كولیداری صبح یكشنبه در یازدهمین اجلاس عمومی شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای شیوع كرونا ، بیش از 75000 بیمار كرونر قلب در 58 مركز درمانی تحت پوشش اصفهان بستری شده اند. کارکنان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در این دوره ، هزاران کادر پزشکی توسط یک عروق کرونا ویروس مجروح شدند ، اما آنها هنوز از خدمت در ارتش خودداری کردند.

13 نفر از کادر پزشکی در اصفهان در شیوع کرونا کشته شدند

وی با بیان اینکه تلاش کادر پزشکی با هیچ چیز قابل جبران نیست ادامه داد: تاکنون 13 نفر از نیروهای پزشکی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهادت رسیده اند.

معاون رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد درمان گفت ، در زمانی که از همه کسانی که در مدیریت بحران شیوع کرونا مشارکت داشتند تشکر کرد: در این زمینه مقامات شهری و استانی ، صنایع ، موسسات خیریه و دشتند در این زمینه همکاری خوبی داشته اند. بحران

اوضاع در استان اصفهان از نظر شیوع کرونا در حال اوج گرفتن است

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی استان از نظر شیوع کرونا کند و رو به بالا است ، افزود: اگر این وضعیت مدیریت شود می توان بر اوضاع سخت فائق آمد. تاریخ.

کلیدری با بیان اینکه به طور متوسط ​​500 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در بیمارستان های مراکز درمانی اصفهان بستری می شوند ، ادامه داد: حدود 80 نفر در شرایط شدید این بیماری هستند.

وی با بیان اینکه سفر در کشور باید تا حد ممکن محدود شود ، ادامه داد: اگر سه ماه آینده را تحمل کنیم و واکسیناسیون کامل شود ، چرخه بیماری محدود می شود و در شرایط خوبی زندگی خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا