عمومی

۴۲۶ نفر در فارس طی یک روز بستری شدند/ افزایش ابتلا به کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دکتر مهرزاد لطفی امروز دوشنبه در سی و پنجاه و پنجمین جلسه در بخش بیماری ها ظاهر شد. کوئید 19 نفر در دانشگاه ، از بستری بی سابقه بیش از 2،600 بیمار کوئید و 19 بیمارستان و مرکز درمانی در استان اعلام کردند که 426 نفر از آنها طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد بی سابقه بستری شدن در بیمارستان در استان طی روز گذشته که بالاترین تعداد را از ابتدای شیوع ویروس کرونا مشاهده کرد ، گفت: از بین آنها 347 بیمار در وضعیت وخیمی قرار دارند و کادر پزشکی در حال انجام اقدامات خود هستند آنها برای نجات جان خود استفاده شده اند.

دکتر لطفی ساده سازی و سهل انگاری عمومی را مهمترین عامل در مواجهه با این موج جدید و سنگین بیماری در روزهای اخیر دانست و از همه خانواده ها خواست تا از فرزندان خود مراقبت کنند ، از سلامتی سالمندان حمایت کرده و در هر اجتماع و اجتماع شرکت کنند جمع شدن سلام از خانواده ها اجتناب کنید ، زیرا انواع جدید کرونا می تواند به سرعت گسترش یابد.

رئیس دانشگاه در این جلسه ضمن بررسی آمار بازرسی سلام تشخیص آزمایشگاهی. این مطالعه آمار بیمار ، علل مرگ بیمار ، آمار بیماران بستری و بهبودیافته ، روند ارائه خدمات به بیماران و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیص ویروس کرونا را مطالعه کرد.

و دکتر لطفی با بررسی شرایط شهرهای مختلف استان از نظر شیوع بیماری ، تعداد بیماران ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میرهای ناشی از تاجگذاری ، برای پیگیری و مداخله تیم های تیم معاون رئیس دانشگاه. بهداشت و مشاور معاون درمان در مناطق با شیوع بالای استان.

دکمه بازگشت به بالا