عمومی

دو حادثه اتوبوس در شرق استان سمنان/ حوادث فوتی نداشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مظفر محمد یک خانه وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین از حریق شدن اتوبوس در ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته در کیلو ۱۶ محور خبر داد. میامی بیسفر و پایگاه شهدای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در میامی گزارش داد که این حادثه تنها منجر به مصدومیت یک نفر شد که در اورژانس مداوا شد و مصدومان توسط هلال احمر در مسجد القوادعلیمی شریف اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه ساعت 20 و 20 دقیقه عصر دیروز خطای فنی در کیلومتر 62 اتوبوس محور میامی – سبزیوار رخ داد، گفت: به 37 حادثه دیده امدادرسانی لازم انجام شد و عملیات در ساعت 23:37 خاتمه یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه شب گذشته سه حادثه رانندگی در محورهای استانداری رخ داد و هلال احمر به آنها کمک کرد، گفت: نقص فنی در بزرگراه پراید در اتوبان شاهرود – عضدشهر قطر. الهودی از جمله این حوادث بود که شاهد پنج حادثه بود که هلال احمر آنها را به مکان امنی منتقل کرد.

محمد یک خانه با بیان اینکه مهمترین حادثه شب گذشته مربوط به برخورد بوده است نوع این تریلر به سمت کیلومتر 60 محور دامغان – سمنان حرکت کرد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شد که دو نفر با بالگرد و سه نفر دیگر به مراکز فوریت های پزشکی منتقل شدند.

گفت این کودتا سریع وی با بیان اینکه کیلومتر 9 محور ایوانکی – گرمسار ساعت 16 دیروز بار دیگر دچار سانحه رانندگی شد، افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که برای ادامه اقدامات درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکمه بازگشت به بالا