عمومی

تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم و روان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ تقی کبیر در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه تردد در جاده های استان سمنان هم اکنون عاری از هرگونه مشکلی است، اظهار داشت: پیش بینی می شود با اوج گیری بازگشت مسافران از مشهد، تردد در جاده های استان سمنان ایجاد شود. گره های ترافیکی در سمنان روزهای آینده در داخل و خارج شهرستان های استان

وی با بیان اینکه یکی از توصیه های ما به مردم در سفرهایی که اغلب اوقات محدودی دارند مانند تعطیلات پایان دهه اول محرم، برنامه ریزی برای بازگشت و در نظر گرفتن بهترین زمان برای سفر در جاده ها است، افزود: عجله داشته باشند. و یکی از مهم ترین نکاتی است که مسافران باید رعایت کنند.

رعایت توصیه های ایمنی

و فرمانده پلیس راه استان سمنان ادامه داد: از مردم روستاهای واقع در حاشیه کریدور اصلی مشهد – تهران خواسته ایم که علاوه بر کاربری عزاداری کنند، مسائل ایمنی را در نظر بگیرند و مدیریت جمعیت در حاشیه جاده ها را بهبود بخشند. پوشش شب روشن، در میان چیزهای دیگر، مسائلی وجود دارد که باید در کنار هم قرار گیرند.

کبری با اشاره به اینکه امروزه در روستاهای مشرف به کریدور اصلی تهران-مشهد برای بازدید از روستاها گاهی شاهد پارک خودروها بر روی دوش دو طرف جاده هستیم، گفت: روستاییان باید تمامی خودروها را به سمت روستا هدایت کنند. یا به یک مکان امن برای حفظ حریم خصوصی، جاده را ناامن نکنید.

وی با اشاره به اینکه مسافران از عجله و عجله پرهیز کنند و استراحت کافی داشته باشند، افزود: بیشترین تصادفات در استانداری واژگونی است که خواب آلودگی و خستگی از مهم ترین آن ها است، لذا از مسافران درخواست می شود به این مهم توجه کنند.

دکمه بازگشت به بالا