عمومی

۹۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان به کارت‌خوان هوشمند مجهز شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به تسهیلات حمایتی از دامداران استان سمنان در قالب کارت دام اظهار داشت: تاکنون 194 میلیارد تومان تسهیلات به دامداران اختصاص داده شده است تا بتوانند دام تهیه کنند. . ورودی مورد نیاز آنها

وی با بیان اینکه روند ادامه پرداخت تسهیلات صاحب کارت ادامه دارد، افزود: استانداری سمنان رتبه نخست اعطای تسهیلات کارت دار را در کشور دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری سمنان نیز نیاز مردم را تشریح کرد: با توجه به تامین جوجه در ماه محرم و عید قربان، تعداد جوجه کشی ها از دو میلیون فراتر می رود و اتفاق خوبی خواهد افتاد و در تامین جوجه ها مشکل داریم. مواد مورد نیاز مردم این ماه ها که تقاضا افزایش پیدا کند نخواهیم داشت.

آنطور که صادقی درباره نانوایی ها گفت: نصب دستگاه هوشمند مبتنی بر نرم افزار اندروید برای حمایت از توزیع هوشمند آرد و نان در استان سمنان یکی از اقدامات در دستور کار است. و در این منطقه 675 ژتون شپرک برای واحدهای نانوایی و شهرستانی صادر شد. تعدادی دستگاه هوشمند و یک دستگاه دیگر به استان سمنان می رسد.

وی افزود: با تعداد دستگاه هایی که از دیروز وارد استان شد، بیش از 90 درصد نانوایی های ما در استان سمنان به دستگاه کارتخوان هوشمند نان مجهز می شوند تا میزان مصرف و یارانه تخصیص نان در نانوایی ها مشخص شود.

رئیس عامل اقتصادی استان سمنان ادامه داد: نظارت مستمر بر کمی و کیفی فعالیت نانوایی ها و مدیریت بهینه یارانه ها از جمله اهداف اجرای این طرح است.

دکمه بازگشت به بالا