برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

رژیم چربی سوزی یک ماهه

در این مقاله قرار است به سراغ معرفی رژیم لاغری 20 کیلویی برویم، بنابراین می تواند برای افرادی که وزن شان ۱۰۰ کیلو به بالا هست بسیار مفید باشدپس از شما دعوت می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.اگر با رعایت اصول برنامه غذایی برای کاهش وزن جلو بروید و همچنین با رعایت برخی از فعالیت های بدنی می توانید توازنی بین لاغری و افزایش وزن برقرار کنید تا به وزن دلخواهتان برسید. اگر بدون مشورت پزشک و با استفاده از تجربیات دیگران به کاهش وزن اقدام کنید ممکن است به بدن شما آسیب هایی وارد شود و برای خوب است قبل از شروع هر برنامه غذایی با پزشک مشورت کنید.

برنامه تمرینی بدنسازی چربی سوزی سریع بانوان (10 هفته) - هنر فردی

۲۰ کیلو لاغری در یک ماه

رژیم لاغری 20 کیلو در یک ماه برای افرادی که دارای مشکلات گوارشی و معده هستند توصیه نمی شود. زنان شیرده هم از این رژیم نباید استفاده کنم. کسانی که مشکل کیسه صفرا دارند یا افرادی که دچار پوکی استخوان و کم خونی شدید هستند بهتر است به جای استفاده از برنامه رژیم لاغری 20 کیلویی از سایر رژیم ها استفاده کنند و سراغ این رژیم درمانی بهتر است که نروند.

اضافه وزن و چاقی برای هر کسی می تواند بسیار ناخوشایند باشد و مشکلات جسمی و روحی زیادی به همراه آورد. بنابراین با داشتن تناسب اندام می توانید روح و جسمی سالم را به خودتان هدیه بدهید و با خلاص شدن از دست چربی ها به سوی وزن ایده آل قدم بردارید. برای کاهش وزن از رژیم کتوژنیک نیز می توان استفاده کرد. خرید شکم بند لاغری زنانه اصل را از ما بخواهید.

چربی های اضافه برای قلب مضر هستند و منجر می شوند تا تحرک لازم را نداشته باشید و از فعالیت های روزانه خود عقب بمانید. بنابراین برای رهاشدن از این معضل باید در کنار برنامه غذایی صحیح فعالیت های ورزشی را در اولویت قرار بدهیم تا اندامی زیبا و ایده آل داشته باشیم.

در این رژیم غذایی استفاده از سبزیجات، روزانه ۸ تا ۱۲ لیوان آب، برنج قهوه ای، شربت سیر و لیمو، و استفاده از عسل به همراه ورزش توصیه می شود. البته در ادامه قرار است برنامه رژیم لاغری 20 کیلویی را در طول یک هفته به شما آموزش دهد پس با ما همراه باشید.

رژیم لوکرب همانطور که از نامش پیداست یک نوع رژیم غذایی برای کاهش وزن است که در آن مصرف کربوهیدرات به پایین ترین میزان خود می رسد برای اطلاعات بیشتر به  مراجعه نمایید.

نکات برنامه رژیم لاغری 20 کیلویی

در برنامه رژیم لاغری 20 کیلو لاغری در یک ماه حتماً باید به چند نکته که در ذیل عنوان شده است توجه بسیاری کنید:

  • مصرف برنج در این برنامه باید به حد مقدار قابل توجهی کم شود و سعی کنید به جای برنج معمولی از برنج قهوه ای استفاده کنیم.
  • استفاده از قهوه شیرین و چای به همراه مصرف الکل باید کنار گذاشته شود و یا مصرف آن ها را محدود کنید.
  • از شیر یا ماست در وعده های غذایی خود استفاده کنید.
  • سیر را به عنوان یک ماده چربی سوز و بدون کالری فراموش نکنید.
  • از سبزیجات در وعده غذایی خود کمک بگیرید.
  • مصرف آب ولرم با عسل و لیمو در وعده صبحانه و همچنین نوشیدن آن قبل از خوردن هر وعده غذایی فراموش نشود.
  • از گوشت سفید به جای استفاده از گوشت قرمز در برنامه غذای خود کمک بگیرید.
  • از آبمیوه های صنعتی که دارای قند زیاد هستند استفاده نکنید.
  • غذا را آرام بجوید تا احساس سیری به شما دست دهد.
  • فعالیت بدنی و ورزش حتماً در برنامه روزانه شما باید قرار بگیرد.
  • نوشیدن آب، مایعات و آبمیوه های طبیعی در طول روز باعث می شود بدن خشک نشود و به چربی سوزی کمک کند.

رژیم لاغری 20 کیلویی با سیر و زنجبیل

زنجبیل و سیر دو ماده مفید برای چربی سوزی به حساب می آیند و ترکیب این دو با همدیگر اثر فوق العاده ای در پی خواهد داشت. این دو ماده علاوه بر اینکه می تواند بسیاری از مواد مغذی و ویتأمین ها و تأمین کنند نیاز بدن برای کاهش وزن و آب کردن چربی های شکم و پهلو را در طول یک ماه فراهم می کند. برای تهیه این ترکیب که یک داروی طبیعی موجز آسا محسوب می شود نیاز به مواد زیر دارید:

  • سیر 25 حبه
  • زنجبیل به مقدار دلخواه
  • آب لیمو ترش نصف لیوان
  • سرکه سیب یک لیوان
  • عسل یک لیوان

مقداری زنجبیل تازه را پوست بگیرید و به صورت ورقه ای خرد کنید و به همراه کمی آب در میکسر بریزید تا کاملاً له شود سپس آب لیمو ترش را به ماده اضافه کنید و بعد سیر و سرکه سیب و عسل را به مواد درون اضافه کنید و با هم خوب مخلوط شان کنید. سپس مواد به وجود آمده را درون یک ظرف شیشه ای ریخته و در یخچال بگذارید. بعد از گذشت ۵ روز می توانید از ماده استفاده کنید.

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید گن لاغری برای ورزش ، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند.

بهتر است هر بار دو قاشق از این ترکیب را داخل یک لیوان آب ولرم یا آبمیوه بریزید و قبل از غذا و به صورت ناشتا میل کنید. این دارو را یک ساعت بعد از شام هم مصرف کنید تا نتیجه مطلوب تری برای کاهش وزن و چربی سوزی در بدن شما اتفاق بیفتد. ورزش هم در کنار برنامه غذایی و استفاده از این ترکیب لازم است تا اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشید. توصیه می کنم مقاله را نیز مطالعه کنید.

برای وعده صبحانه می توانید از مواد غذایی زیر استفاده کنید:

سر به همراه پنیر و یک کف دست نان. البته می توانید از یک فنجان چای شیرین در کنار این صبحانه لذت ببرید. ناهار می توانید از سینه مرغ یا ماهی، کوکو، کتلت، سالاد سبزیجات بدون سس، یک کفگیر برنج، گوش بندازه یک سیخ استفاده کنید. در وعده های شام هم می توانید از مواد غذایی مثل گردو، سوپ جو، یک کف دست نان، لوبیا، دو تا سه سیخ جیگر، یک لیوان شیر و چند خرما و سیب زمینی استفاده کنید.

همچنین قورت دادن  یک حبه سیر به صورت ناشتا و با معده خالی داروی معجزه گری برای لاغری شکم محسوب می شود و برای درمان یبوست و درد روده بسیار مؤثر است. بنابراین می توانید یک حبه سیر را به صورت یک قرص با یک لیوان آب به صورت ناشتا و با معده خالی نوش جان کنید این روش برای لاغری در یک ماه و چربی سوزی بسیار مفید و مؤثر است. گن ساعت شنی بعد سزارین را زیر لباس بیرونی بپوشید. این به سوزاندن چربی و کاهش وزن به تدریج کمک می کند.

  1. 11 رژیم لاغری 20 کیلویی چیست؟
  2. غذا را آرام بجوید نکته برنامه رژیم لاغری 2رژیم‌های متعددی وجود دارد که ادعا می‌کنند شما می‌توانید ۴، ۱۰ و یا ۱۳ کیلو در عرض یک ماه کم کنید. اما واقعیت این است که نیازی نیست یک یک ماهه و غیر منطقی و سخت را دنبال کنید تا چنین نتیجه‌ای را ببینید. تحقیقات نشان داده که بسیاری از رژیم‌هایی که در اینترنت ترند می‌شوند، نتیجه‌ای ندارند. چراکه اثر افراد نمی‌توانند برای بلند مدت به آن پایبند بمانند و در آخر وزن‌شان برمی‌گردد و یا وزن بیشتری اضافه می‌کنند. این مقاله به شما نشان می‌دهد که برای لاغری در یک ماه نیازی به رژیم‌های غیر اصولی نیست. به جای پیروی کردن از رژیم‌های غیر اصولی، تنها با تغییر سبک زندگی خود و پیشه کردن عادت‌های سالم می‌توانید به هدف خود در کاهش وزن برسید. با مصرف غذاهای متعادل، ورزش و محاسبه کالری می‌توانید در عرض یک ماه نتایج چشم‌گیری را مشاهده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا