بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا، در خصوص رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران سه ایده به عنوان ایده تولید آسان جدید دارد. To-work trash که تولید کننده دستگاه حفاظتی ویژه و درمان هالوکس و الگوس می باشد در این رویداد در تولید شیشه جلوهای برقی کنترل از راه دور شرکت کرده و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه برای کار روی این رویداد تشکیل شد.

وی با تشریح فعالیت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته، گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سردار دلها و برپایی مراسم وحدت بین حوزه و حوزه علمیه است. دانشگاه به مناسبت شهادت دکتر برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال قدردان رشادت های سرلشکر شهید شاگروند و انجام گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

میدان تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته به دنبال دریافت مجوز برای دریافت 50 هکتار از اراضی کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی از منابع طبیعی بودیم. منابع دهلران و این واگذاری رو به اتمام است.

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز است.

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی درآمدزایی برای افراد غیر اتباع با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران جهت تایید به سازمان مرکزی ارسال و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی تهیه و برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به نهاد مرکزی ارسال شده و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور با ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در حوزه آموزشی گفت: جذب دانشجو در حوزه های درک گروهی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم منتهی به سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، از جمله فعالیت های آموزشی است. این واحد در مقطع کارشناسی، جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های 1401 واحدی می باشد.

وی گفت: اعطای وام های مختلف دانشجویی که در سال گذشته موجب جذب دانشجو شد، یکی از برجسته ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته در دهلران بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که موجب جذب دانشجو می شود. به آن آینده نزدیک.”

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا