عمومی

زنگ‌ها برای کسی به صدا درنمی‌آید

صدا و سیما ، همه رسانه ها ، امکانات دولتی و غیردولتی ، باید با مسئله کرونا به عنوان وضعیت جنگی و اضطراری برخورد کنند. حالت قرمز به همان معنی است ، اما هیچ سوت و زنگ برای کسی به صدا در نمی آید.

به گزارش دیباروز ، در یادداشتی در روزنامه اطلاعات وی گفت: “اکثر دولتهای نوظهور با مسائل فوری و مهمی روبرو هستند و معمولاً سعی می کنند در سه تا چهار ماه اول آنها را برطرف کنند.” دولت جدید ایران با چندین مشکل بزرگ و موازی روبرو است. شکی نیست که همه گیری کرونا و اوج دور پنجم به دلیل daltavoid در خط مقدم مشکلات کشور است.

امروز ما دیگر یک راه حل ساده و یک مسیر هموار نیستیم. کل کشور و همه مردم هدف کرونا هستند. صدها و هزاران موضوع در هم تنیده شده اند و آنها نیاز به تاکتیک ، اراده های فولادی ، شجاعت و صداقت در گفتار و عمل دارند تا جامعه از این موقعیت ها و مشکلات رهایی نیابد ، بلکه کمترین آسیب را متحمل شود.

برخی تصور می کنند که این مشکل محدود به بیمارستان ها و کلینیک ها است. اما اینطور نیست و حتی اگر اینطور هم باشد ، باید چشم هایمان را باز کنیم و ببینیم در همین زمینه چه گرفتاری ها و بدبختی هایی را تجربه کرده ایم.

برای روشن شدن موضوع ، چند مثال می زنم. برای پیشگیری از کووید -19 ، دست ها باید بطور مرتب به ویژه کودکان ، افراد مسن و معلولان شسته شوند. قطعی یا اختلال آب می تواند این مشکل را در عرض چند ساعت به یک فاجعه تبدیل کند. قطع برق همچنین دستگاه های اکسیژن را برای بیماران بیمارستانی و بیماران بدحال در بیمارستان ها غیرفعال و غیرفعال می کند. به سادگی ممکن است به همین دلیل ، ممکن است انواع مختلفی از ویروس کرونا در مواردی وجود داشته باشد که منجر به مرگ شود.

یک مشکل مبهم که نادیده گرفته شده است آموزش مداوم و هشدارهای مناسب در مجامع اجتماعی برای درک مفهوم فاصله استاندارد است. صدا و سیما و همه امکانات رسانه ای ، دولتی و غیردولتی باید با این موضوع به عنوان وضعیت جنگی و اضطراری برخورد کنند. حالت قرمز به همان معنی است ، اما هیچ سوت و زنگ برای کسی به صدا در نمی آید.

مشکلات تنها در این زمینه از یک نقطه مرکزی تا صدها حلقه در شعاع متغیر است. طراحی دولت باید از آموزش و سپس سازماندهی کلیه نیروهای بهداشتی ، اداری ، مدنی و محلی گرفته تا شهرداری ، نیروی انتظامی و حتی ارتش انجام شود. جان هزاران نفر از مردم و شهروندان ما در خطر است. در رکود اقتصادی کنونی ، باید از یارانه های فراوان ، بودجه های اشتباه و هزینه های بیهوده برای آزمایش PCR ، ایمن سازی و درمان استفاده شود. شعار و غرفه در آن قابل قبول نیست. این فاجعه بار است و تعلل و غفلت را به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. روزی باید علل این آشفتگی ، آسیب های تاریخی و شک و تردید آشکار شود تا در برابر اشراف و ناتوان از مجازات فرار نکنند.

در سه مرحله ، همه افراد باید مورد حمایت و مراقبت قرار گیرند. در آخرین مرحله ، افراد آسیب پذیر در دهک های پایین جامعه ، پس از بهبودی ، باید تحت مراقبت و مکمل های مناسب ، داروها و غذای مناسب و بدون هیچ انگیزه ای در اختیار این عزیزان قرار گیرند.

اکنون ، اگر در اینترنت و شبکه بهداشت و درمان کشور جستجو کنید ، صدها آدرس مراکز آزمایشی Quid-1 رایگان پیدا خواهید کرد ، اما هیچ کدام از آنها باز نیست و آنها شما را به مکان های دیگر ارسال می کنند و سپس شرایط و ضوابطی را تعیین می کنند که در نهایت با فرار از بیمار ، بیش از سیصد هزار تومان برای هر آزمایش دریافت کنید. شما باید شخصاً تفکر ، رفتار یا س questionsالات و پاسخ های خود را ببینید و بشنوید. طبق گفته های اجداد: “اگر مسلمانی نشنود ، کافری را نمی بیند.” به طور خلاصه ، برای مقابله با این طاعون فاجعه بار و نجات ملتی که در دور همه گیری گرفتار شده است ، نیاز مبرم به حداقل اقدام و برنامه مناسب برای کاهش شدت اپیدمی در شهرها و جلوگیری از شیوع بیماری وجود دارد. موج پنجم و افزایش بحران دلتا

موضوعات اصلی این برنامه عبارتند از:

1. آزمایش رایگان و جامع در ایستگاه های موقت ، جدید و متعدد ، همراه با مراکز معتبر

2 تسریع و گسترش واکسیناسیون و تهیه و توزیع واکسن های مناسب

3. کاهش فشار درمان بر پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی ، برچیدن بازار سیاه و برخورد سریع با شبکه قاچاقچیان و سارقان داروهای حساس و لوازم ضروری برای درمان و بهبودی.

4. کمک به فقرا و نیازمندان برای ادامه زندگی و تأمین حداقل اقلام ضروری و حیاتی در مواجهه با کرونا و پیامدهای طولانی مدت کووید -19

رئیس جمهور محترم آیت الله رئیسی در رأس دستگاه اجرایی و اجرایی این موضوع و معضل بزرگ قرار دارد. این آزمون یک آزمون تاریخی برای مردم ، یک آزمون الهی و یک آزمون برای روحانیت عالی رتبه است. عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست و بالاتر از خدمت به مردم است. به گفته تحلیلگر پیشکسوت ابوالقاسم قاسم زاده ، سابقه 100 روزه جدید دولت مربوط به این موضوع خواهد بود. بنابراین ، ما امیدواریم که رئیس جمهور در برجسته سازی حقایق ، تسکین برخی از درد مردم و درمان برخی از دردها موفق باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا