اقتصادی

سرمدی: در شهرستانهای دوردست مردم دچار مشکلات اشتغال هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی می گوید: در حوزه هایی مانند اسدآباد که شهرستانی دورافتاده است و مردم آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال دچار مشکلاتی هستند، مشکلات طبیعی وجود دارد و هنوز به آن نرسیده ایم. که می توان برای حل مشکلات مردم به آن تکیه کرد.

کیومرث سرمدی ولی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، در خصوص کمبودهایی که در حلقه خود به دلیل حضور نمایندگان در تعطیلات نوروزی وجود دارد، گفت: به طور کلی بخشی از مشکلات مردم در سراسر کشور وجود دارد. از جمله بیکاری جوانان، مشکلات اشتغال و/یا معیشتی و سطح درآمد بسیاری از خانواده های آسیب پذیر. البته در حوزه هایی مانند اسدآباد که جزو شهرستان های دور افتاده است و ساکنان آن از نظر سطح درآمد و میزان اشتغال مشکل دارند، این مشکلات وجود دارد. طبیعتا وجود دارد و با تلاش دولت و مجلس همچنان نکته بسیار مهمی است.

وی افزود: شایان ذکر است در سال جاری دولت به دو صورت فراوانی و در دسترس بودن پول را به سمت کنترل کالاها پمپاژ کرده است و همچنین در زمینه کنترل قیمت، مردم با قیمت های گزاف کالاها مواجه نشده اند. این یک کار ستودنی است و یک کار مشترک مورد علاقه نهادهای حاکم است.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امسال با توجه به اینکه معضل بیماری عروق بیماری کرونا عقب نشینی کرده است، بحث بازار و فعالیت و نشاط مردم و بحث سفر و ایاب و ذهاب عید است. بسیار متفاوت از دو سال گذشته.» آنها از نظر روحی و روانی مانند دو سال گذشته نداشتند.

دره سرمدی افزود: به دلیل مشکلاتی که حل آن نیاز به توجه بیشتری دارد، طبیعتاً در حوزه ها پیدا می شود.

نماینده اسدآباد در مجلس در خصوص سفرها و دستاوردهای رئیس جمهور گفت: از گلایه های ما از رئیس جمهور و تیم دولت مبنی بر اینکه هرگز به استان همدان و شهرستان اسدآباد سفر نکرده اند و امیدواریم در بهار شاهد این سفر باشیم و ما را رها کنیم. نتایج مثبت آن برای مردم استان خواهد بود.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا