ورزشی

سپاهان فصل جدید؛ خالی از ستاره و بدون بمب نقل‌ و انتقالاتی

به گزارش شفاف، طلای پوشان اصفهانی پس از کسب مقام دوم در فصل 1499-1399، برای کسب عنوان قهرمانی به دنبال جذب ستاره بودند. شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود رگی، کریستوفر کنت و میلاد جهانی بازیکنانی هستند که فصل گذشته به سپاهانی ها پیوستند اما در نهایت نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

بعد از رفتن محرم نویدکیا ستاره های فصول آخر این باشگاه از هم جدا شده یا در شرف جدایی هستند تا اینکه این تیم خالی از ستاره شود و از جمع طلایی ها جدا شود و جای خالی زیادی در این تیم ایجاد شود.

میلاد جهانی سپاهان نیز به صورت قرضی راهی این تیم شده و محمد نژاد مهدی نیز در آستانه جدایی از این تیم است. جدایی پنج بازیکن کلیدی این تیم در چند سال گذشته ساختار سپاهان را به هم ریخته است و به نظر می رسد استراتژی باشگاه سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و نباید منتظر هرج و مرج، خریدهای پر سر و صدا و بمب های نقل و انتقالاتی در آن باشیم. سپاهان.

البته مدیران سپاهان با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند اما رسما بازیکنی با این تیم قرارداد نبسته است و باید منتظر انتخاب سرمربی جدید باشیم و سپس لیست خرید این مربی را به باشگاه ارائه کنیم. . لیگ بیست و دوم صفهانی ها متفاوت از فصل های گذشته دنبال می شود و به نظر می رسد شاهد مدل جدیدی برای لیوان طلا باشیم.

دکمه بازگشت به بالا