عادل فردوسی‌پور در ایتالیا داور می‌شود!

عادل فردوسی‌پور در ایتالیا داور می‌شود!

به گزارش خبرگزاری دیباروز؛ طبق اعلام دبیر جشنواره فیلم های ورزشی ، عادل فردوسیبور شخصیت مشهور در حوزه رسانه های ورزشی و علی روتنان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم های ورزشی ایران به عنوان داور در میلان معرفی شدند. جشنواره بین المللی فیلم ورزشی میلان.

مجتبی علوی افزود: “فرانکو ایسکانی” عضو کمیته فرهنگ و میراث المپیک کمیته بین المللی المپیک و رئیس جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی میلان در ایتالیا نیز به مناسبت دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی ایران پیامی ارسال کرد. .

اسکانی گفت: “من به نمایندگی از 123 کشور عضو اتحادیه بین المللی مخابرات (که توسط کمیته بین المللی المپیک شناخته شده است و من عضو کمیته فرهنگ و میراث المپیک هستم) ، افتخار می کنم به نمایندگی از شما در جلسه دوازدهم” بیانیه. من در طول جشنواره بین المللی فیلم ورزشی تهران (جشنواره جمع آوری فیلم های ورزشی ایران که هر ساله در جشنواره فینال میلان شرکت می کند) پیامی ارسال می کنم.

متأسفانه ، علیرغم خواسته های من ، وضعیت اضطراری و وضعیت سلامتی که پس از شیوع ویروس کرونا در جهان بوجود آمده است ، مانع من خواهد شد – مانند سال های گذشته – در تهران با شما نباشم. جشنواره بین المللی اسب تهران ، بخشی از “چالش جهانی FICTS” ، برای انتخاب آثار فیلمسازان ایرانی که در “فیلم ورزشی و تلویزیون 2021” رقابت خواهند کرد ، به یک سنت تبدیل شده است. مسابقه نهایی با حضور مقامات ، برگزارکنندگان ، کارگردانان ، تهیه کنندگان و تعدادی از فعالان سینمای ایران از 26 تا 30 نوامبر (به صورت حضوری) در میلان (بازی های المپیک زمستانی 2026) برگزار می شود. نوامبر منتظر شما در میلان خواهم بود.

فدراسیون از طریق بیست جشنواره بین المللی مربوط به فرهنگ سینما ، تلویزیون و ورزش به نام “چالش جهانی FICTS” کیفیت فیلم های ورزشی و همچنین همکاری افراد خلاق در پخش تلویزیونی و سینمای ورزشی را ارتقا می دهد. مانند آنچه در تهران اتفاق می افتد و به وضوح با شعار “FICTS فرهنگ از طریق ورزش است” پیوند خورده است.

تشکر ویژه و صمیمانه من از تعهد منظم ، مستمر و محکم علاوه بر حمایت از جشنواره اختصاص یافته به سازمان فیلم ایران ، وزارت ورزش و جوانان ، شبکه ورزش صدا و سیما و کلیه برگزارکنندگان با استعداد به رهبری دکتر علوی ، عضو کمیته جوانان برای آموزش و فرهنگ FICTS و دکتر سید امیر حسینی ، عضو کمیته جشنواره بین المللی FICTS ، که برای موفقیت جشنواره در تهران و همچنین فداکاری ها و مداوم او تلاش می کنند. حمایت در ارتقا ورزش و فرهنگ المپیک در ایران. وظیفه من است یادآوری آقای علی انصاریان ، چهره شناخته شده دنیای ورزش و سینما در ایران ، که در فوریه گذشته درگذشت ، باشم و من شخصاً در هیئت نمایندگی ایران در میلان با او در “فیلم ها و تلویزیون های ورزشی” ملاقات کردم .

256251

دکمه بازگشت به بالا