اجتماعی

فضاسازی ضدصهیونیستی شهر تهران از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی

فضای ضد صهیونیستی تهران از میدان امام حسین (علیه السلام) تا میدان آزادی

در مراسم بزرگداشت روز بیت المقدس ، شهردار تهران (بسیج) از ایجاد فضای ضد صهیونیستی در تهران خبر داد و گفت: “با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و عدم امکان شرکت در راهپیمایی ، شهرداری بسیج تهران فضایی ایجاد کرد و بنرها ، پوسترها و پرچم ها را برپا کرد. ” ضد صهیونیست از میدان امام حسین تا میدان آزادی حمایت مردم کشورمان از مردم مظلوم و مظلوم فلسطین و انزجار آنها از ویروس شیطانی بین المللی صهیونیستی را اعلام می کند. ارتباط اجتماعی.

به گزارش دیباروز ، مجتبی السلیک در سخنرانی خود افزود: “در بخش دیگری از برنامه های روز بیت المقدس که توسط سازمان بسیج شهرداری تهران در میدان فلسطین برگزار می شود ، از شعر شاعر غلامرضا آگاسی و سرود ری زهرا استفاده و سوزانده می شود”. این موضوع.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از حقوق مسلم مردم مظلوم و آواره فلسطین یکی از بارزترین مصادیق مسئولیت شرعی و ملی کشورهای اسلامی است ، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بیش از نیم سال است که کودکان را مورد تجاوز و قتل قرار می دهد. یک قرن. از طریق حمله وحشیانه به بی خانمانها در فلسطین ، غصب خانه های آنها و آوارگی میلیونها زن و مرد فلسطینی ، همراه با جهانخوار ایالات متحده و برخی کشورهای عربی مرتجع ، قصد دارد فلسطین را نابود کند و امثال آن را نابود کند. بیت المقدس مقدس.

وی افزود: “شکی نیست که روز بیت المقدس روزی است که خداوند قاطعانه سقوط ایالات متحده و سقوط رژیم اشغال شده بیت المقدس را در منطقه وعده داده است و بدون شک با جهاد و مقاومت در برابر اسلام محقق خواهد شد. ” ملت “.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا