ورزشی

باید به تاسی از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان اسلام بایستیم

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: امام حسین (علیه السلام) نماینده و شاخص اسلام اصیل و رسول خداست و برای تجدید حیات امت و نجات آن از دست دشمنان تلاش می کند. امروز ما باید در جای خود بایستیم. در مقابل دشمنان اسلام به یاری امام حسین علیه السلام.

گزارش کردن گروه بین الملل خبرگزاری آناو سید عبدالملک الحوثی طی سخنانی به مناسبت عاشورا گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی ها به دلیل استقلال ملت ما و عدم پیروی از آن از ما متنفرند.

وی ادامه داد: برخی علمای فاسد به دنبال توجیه عادی سازی روابط با «اسرائیل» و وابستگی صریح و آشکار به آمریکا هستند و می خواهند برای آن توجیه دینی و شرعی ارائه کنند.

الحوثی ادامه داد: دشمنان به دنبال پایین کشیدن، تسخیر و تسلط بر سرنوشت ما هستند و از این رو برای رسیدن به این هدف به دنبال تخریب و تحریف مفاهیم دینی، گمراه کردن ملت و رفع موانع از پیش روی خود هستند. تسلط

وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل می خواهند ملت را در همه عرصه های زندگی از مسیر درست منحرف کنند. رویکرد آنها یک رویکرد شیطانی است که می خواهد همه بشریت و بالاتر از همه جهان اسلام را نابود کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست ها با توطئه و توطئه چینی ها علیه جهان اسلام دست به فتنه می زنند، در تمام نقشه های خود دین و جان ملت ما را هدف قرار داده اند.

الحوثی هنگام تسلیت عاشورای حسینی گفت: دین مشترک ما اسلام ما را به ایستادگی در مقابل دشمن مانند امام حسین (علیه السلام) وا می دارد.

وی افزود: دشمنی عربستان، امارات و رژیم های عادی سازی با رژیم صهیونیستی با رزمندگان فلسطینی امروز بر همگان آشکار شده است.

الحوثی گفت: باز شدن حریم هوایی شهرهای مکه و مدینه برای صهیونیست ها و یهودیان در حالی که حریم هوایی یمن به روی مردم ما بسته است، به خوبی نشان دهنده ماهیت صف بندی ها در دنیای امروز است.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ملت اسلامی ما باید در مقابل دشمن صهیونیستی موضع مناسبی اتخاذ کند و برای بیرون راندن اشغالگران از فلسطین و حمایت از مردم فلسطین تلاش کند.

وی افزود: رویارویی جنبش جهاد اسلامی با تشدید تنش ها و شهادت رهبران دلاور این جنبش بیانگر اهمیت آگاهی ما نسبت به وظیفه خود در قبال میهن فلسطین است.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: هدف روشن ما پایان دادن به تجاوز و محاصره است و باید هوشیار باشیم و مراقب همه عوامل پیروزی، افزایش قدرت و ضد توطئه باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا