قیمت سرم ویتامین سی بالانس

راهنمای خرید سرم لیفت گاتیو

تغذیه |لاغری

هیالورونیک اسید یکی از مواد بسیار تاثیر گذار در ایجاد حالت لیفتینگ در این سرم می‌باشد. این ماده ترکیبی شیمیایی آلی و هیدروکربن دار می‌باشد که به صورت طبیعی در بدن ما تولید می‌گردد، اما گاهی به سبب برخی از عوامل تولید آن کم یا متوقف می‌شود.

کاری که این سرم در سلول‌ها و بافت‌های بدن انجام می‌دهد، زمینه سازی برای بافت‌های همبند پوست می‌باشد، تا رطوبت بالاتری تولید کرده و به این ترتیب زیبایی و شادابی پوست را محفوظ نگاه دارند. به همین خاطر شما پس از استفاده از این سرم حتی در روزهای اولیه مصرف احساس شادابی و جوانی بیشتری در پوستتان داشته و روند جوان سازی پوست را به نحو بهتری شاهد خواهید بود.

آنچه اغلب مصرف کنندگان سرم لیفتینگ از آن ابراز رضایت میکنند، احساس کشیدگی فوق ‌العاده‌ای است که پس از استفاده از  در پوست خود داشته‌اند. این کشیدگی شدید موجب اثر بخشی بسیار بالای  سرم بر روی چین و چروک‌های پوستی و هرگونه اثر افزایش سن می‌گردد. البته این محصول تنها حریف اثرات افزایش سن بر روی پوست نیست، بلکه می‌توانید برای از بین بردن هرگونه اثرات افتادگی پوست به سبب چاقی و لاغری‌های مکرر یا استعمال دخانیات نیز،  روی آن حساب باز کنید

 

روش  استفاده :

برای آنکه شاهد اثر بخشی هرچه بیشتر این سرم لیفتینگ باشید موارد زیر را رعایت نمایید.

۱- صورت خود را به خوبی با آب و شوینده مناسب شسته تا اثر هرگونه آلودگی از روی پوست رفع گردد.

۲- پوست را کاملا خشک کرده و سپس مقداری از سرم را بر روی کف دستتان ریخته و بر روی صورت و گردن خود ماساژ دهید.

۳- اجازه دهید سرم به خوبی جذب پوستتان گردد و سپس با کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود را آبرسانی نمایید.

جهت مشاهده اثر بخشی هر چه بهتر سرم در دوره‌های اولیه دو بار در روز، (صبح و شب) از محصول استفاده نمایید.

نکته: از آنجایی که سرم لیفتینگ صورت گاتیو در دسته فیس لیفت‌های فوری قرار دارد، پس جای هیچ نگرانی نیست اگر در دقایق اولیه مصرف شاهد اثرات کشیدگی بر روی پوستتان باشید. این محصول کار لیفت را در همان دقایق اولین مصرف آغاز می‌کند، به گونه‌ای که در بدو استفاده شاهد تغییرات محسوسی در چین و چروک‌های پوستی خود خواهید بود

سرم ویتامین سی بالانس خوبه؟

سرم روشن کننده بالانس به لطف بهره مندی از این ماده تاثیرگذار، می تواند به مرور زمان و با استفاده منظم، تمام لکه های ناشی از بالا رفتن سن، جای جوش ها و همچنین لکه های ایجاد شده در اثر آفتاب سوختگی را از بین ببرد و روشنی خاصی را به پوست شما می بخشد. نه تنها روشنی بلکه درخشش و شفافیت پوست نیز با استفاده از این سرم انگلیسی افزایش چشمگیری خواهد داشت و شما از پوستی یکدست لذت خواهید برد.

موثر در نابودی جوش های مزاحم!

اما از لکه های پوستی که بگذریم به جوش های مزاحم خواهیم رسید که ممکن است دغدغه بسیاری از شما عزیزان باشد .کرم ترمیم کننده جای جوش و سرم روشن کننده ویتامین C بالانس حاوی عنصر روی است که تاثیر شگفت انگیزی در کاهش جوش های صورت و نابودی جای آنها دارد. به طوریکه استفاده منظم و مداوم از آن تقریبا می تواند شما را از شر جوش های مزاحم خلاص کند ودر کاهش آنها نقش حیاتی داشته باشد.

ترکیبات سرم ویتامین سی بالانس اصل

گلوکوزید اسکوربیل: اصلی ترین و مهمترین ترکیب سازنده این سرم که دارای خاصیت جوان کننده پوست و کند کردن روند پیری آن در کنار افزایش روشنی و شفافیت آن است. لازم به ذکر است قدرت آنتی اکسیدانی این ماده بسیار بالاست و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید.

لیمونن: ترکیب موجود در مرکبات که دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که موجب ترمیم پوست شده و به از بین بردن قرمزی، خارش و سوزش کمک می کند. لیمونن نیز همانند گلوکوزید اسکوربیل، یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

گلیسیرین: مرطوب کننده و نرم کننده بسیار معروف پوست با خاصیت حفظ رطوبت پوست. وجود این مرطوب کننده در این سرم، برای پوست های خشک، یک ویژگی خوشایند است!

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بالانس

طرز استفاده از این سرم به این شیوه است که باید ابتدا چند قطره از سرم را بر روی پوست خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. برای نتیجه بهتر این محصول را به صورت روزانه مصرف کنید. در ترکیبات این سرم خبری از پارابن، گلوتن و مواد شیمیایی حساسیت زا نمی باشد و به راحتی می توانید از آن بر روی صورت خود استفاده کنید. پس از هر بار استفاده، از بسته شدن درب محصول اطمینان حاصل نموده و آنرا در فضایی دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

حساسیت ها و تداخل ها

سوالی که برای بسیاری از مصرف کنندگان این محصول وجود دارد این است که آیا ویتامین C، پوست را به نسبت به نور خورشید حساس می کند؟ در پاسخ باید بگوییم که، خیر! این ویتامین نه تنها پوست را به نور حساس نمی کند بلکه قادر است از پوست در برابر نور خوشید، رادیکال های آزاد و آلودگی های پوستی محافظت نماید. خرید سرم ویتامین C بالانس اصل و استفاده روزانه و مرتب از آن بر روی تمامی پوست ها قابل استفاده می باشد، این بعنی پوست های چرب، خشک ، مختلط، نرمال و حساس نیز می توانند از آن در راستای روشنی بخشی و شفافیت پوست استفاده نمایند. بدون هیچ نگرانی از بابت ایجاد و بروز آلرژی! تنها لازم است بدانید که این سرم نباید همراه با برخی لایه بردار های قوی استفاده شود.

 سرم ویتامین سی بالانس نظرات

نظرات سرم ویتامین C بالانس اصل می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما در ادامه برخی از نظرات کلی که اکثر مشتریان درباره آنها هم نظر بوده اند درج شده است:

  1. روشن کنندگی و درخشندگی: بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که سرم صورت ویتامین C بالانس به روشن شدن پوست آنها کمک می کند و ظاهری درخشان تر به آن می بخشد. ویتامین C به دلیل توانایی آن در صاف کردن رنگ پوست و کاهش لکه های تیره یا هایپرپیگمانتاسیون شناخته شده است.
  2. آبرسانی: کاربران اغلب اشاره می کنند که این سرم سطح خوبی از آبرسانی به پوست آنها را بدون احساس سنگینی یا چربی فراهم می کند. می تواند به مرطوب کردن و حجیم شدن پوست کمک کند و باعث نرمی و لطافت پوست شود.
  3. محافظت آنتی اکسیدانی: ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی مانند اشعه UV و آلودگی کمک کند. چندین کاربر در مورد توانایی این سرم در ارائه این محافظت اضافی و تقویت روتین کلی مراقبت از پوست اظهار نظر کرده اند.
  4. بافت و جذب: سرم به طور کلی سبک وزن است و با توجه به نظرات کاربران به سرعت جذب پوست می شود. این امر باعث می شود تا به راحتی در یک روتین مراقبت از انواع پوست گنجانده شود، به خصوص برای کسانی که محصولات سبک وزن را ترجیح می دهند یا می خواهند آن را زیر سایر موارد مراقبت از پوست قرار دهند.

لک و تیرگی های پوستی مشکلی است که این روزها به دلیل گرمای جهانی، تغذیه نامناسب بسیار شایع شده. اما خداوند درد را به همراه درمان می آفریند! ویتامین سی راهکار اصلی درمان تیرگی ها و لک های پوستی است. همچنین اگر لک و مشکلات این چنینی نداشته اما تمایل داشته باشید که پوستی سفید و شفاف تر داشته باشید، با استفاده از ویتامین سی می توانید به آن دست یابید.

سرم ویتامین سی بالانس یکی از  بهترین نمونه های ویتامین سی است که در بازار موجود است. این محصول که ساخت انگلستان بوده و دارای 30 میل می باشد، دارای خاصیت روشن کنندگیِ رنگدانه های پوستی است.

  •  کمک به کمرنگ شدن جاي جوش و لك هاي سطحي
  • کمک به یکدست و روشن تر شدن رنگ پوست می کند
  • سرم روشن کننده ویتامین C کاملا بافتی سبک دارد
  • رنگ پوست را روشن و کاملا یکدست میکند
  • فاقد پارابن, فاقد گلوتن, وگان, ویتامینه

این شرکت محبوب با توجه به کیفیت محصولات خود و همچنین قیمت بسیار مناسب آن ها طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برای خود جذب کرده است. تولیدات فوق العاده این برند معتبر با وجود ضد حساسیت بودن متناسب با هر نوع پوستی هستند، به طوری که هرگز باعث بروز حساسیت و آسیب های پوستی نخواهند شد، در نتیجه همواره تضمین کننده سلامت پوست شما می باشند. سرم ویتامین سی بالانس به عنوان پرفروش ترین محصولات این برند انگلیسی به شمار می رود. اگر شما قصد خرید این سرم بی نظیر را دارید در ادامه با ما همراه باشید.از مقایسه قیمت سرم کلاژن ساز این برند با برندهای دیگر در می یابیم که چرا این حصول در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.

ویژگی های سرم ویتامین سی بالانس

اکثر افراد برای داشتن هر محصولی با توجه به ویژگی و خصوصیاتی که دارد به تهیه آن می پردازند. در این بخش ما تصمیم داریم که به بیان ویژگی های سرم ویتامین سی بالانس برای افراد مشتاق این محصول بپردازیم. این مزایا عبارتند از:

سرم ویتامین سی بالانس با درصد خلوص بالایی که دارد، یک روشن کننده فوق العاده قوی به شمار می رود.این سرم با توجه به ترکیباتی که دارد یک محصول سبک وزن و بدون چربی بوده که به آسانی جذب پوست شده و به اعماق پوست نفوذ می نماید.سرم ویتامین سی مورد نظر سرشار از ویتامین مورد نیاز پوست بوده و به این ترتیب باعث جوان تر شدن و شادابی پوست می شود به طوری که از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

همان طوری که می دانید اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این سرم  ویتامین C می باشد، که اثرات مطلوبی برای هیدراته کردن پوست داشته و باعث نگهداری هر چه بیشتر آب توسط پوست می شود.از مهم ترین عوامل موثر این سرم برند بالانس موجب جلوگیری از آسیب های پوستی توسط اشعه های UV بوده که این کار توسط آنتی اکسیدان های موجود در این محصول صورت می گیرد.ویتامین سی موجود در این سرم روشن کننده پوست موجب رفع تیرگی پوست و همچنین از بین بردن هر نوع التهاب و قرمزی پوست می شود.

نحوه مصرف سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی بالانس برای انواع پوست مناسب بوده و طریقه ی مصرف آن بدین صورت است که شما در ابتدا باید پوست خود را با استفاده از فوم، ژل یا هر شوینده ی مناسب به خوبی شسته و خشک نمایید، سپس با استفاده از قطره چکان این محصول در حدود ۲ تا ۳ قطره از سرم را به نقاط مختلف صورت خود زده و به طور دایره ای ماساژ دهید تا کامل جذب پوستتان شود. برای کسب نتیجه بهتر باید به طور روزانه از این سرم مصرف کنید. ناگفته نماند که پس از بهره مندی از این سرم می توانید از کرم های مخصوص روز یا شب خود نیز استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا