مدرن ترین هتل های ایران و جهان

نگاهی به لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های جهان

عده‌ای معتقدند بخش عمده‌ای از خوشگذرانی‌های شما در سفر می‌تواند در هتل اتفاق بیافتد. در واقع رزرو یک هتل خارجی شیک و اقامت در آن می‌تواند سفر شما به هر جایی از دنیا را سرشار از لذت و خوشی سازد. تصور کنید صبح‌ها چشم‌های‌تان را به چشم‌اندازی بی‌نظیر می‌گشایید، سپس صبحانه‌ای عالی و کامل نوش جان می‌کنید، در ادامه هم می‌توانید ساعات خوشی را در مجموعه آبی یا تفریحی هتل‌تان سپری کنید. در نهایت آخر شب هم در تختخواب‌هایی راحت و تمیز، خستگی گردش و تفریح‌ روزانه‌تان را به در کنید. طبیعتاً هر چه هتل لوکس‌تر و مجلل‌تر باشد، این خوشگذرانی‌ها بیشتر خواهد شد. اگر دلتان می‌خواهد بدانید در بین هتل‌های خارجی، کدام‌یک از همه لوکس‌تر است، در ادامه می‌توانید با برخی از لوکس ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید.

خودرو |ساختمان

1٫ هتل امارات پالاس، ابوظبی

زمانی که سخن از گران‌ترین هتل‌های دنیا به میان می‌‌آید، نام هتل امارات پالاس در صدر فهرست گران‌ترین هتل‌های دنیا قرار می‌گیرد. این هتل که هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد دلار برای ساخت آن صرف شده، نزدیک به ۴۰۰ اتاق و ۴۰ سوئیت مجلل و مجهز دارد. برخورداری از ساحل ماسه‌ای، تعداد بسیار زیادی استخر و چشمه، یک آبگرم مجلل و تزئینات چشم‌نوازی با سنگ مرمرهایی که از ۱۳ کشور جهان وارد شده و همچنین ۱۰۰۰ لوستر کریستال، عنوان لوکس‌ترین را زیبنده این هتل ساخته است. این هتل از دور شبیه قصرها و عمارت‌های پادشاهان قصه‌هاست که با درختان نخل زیبا آراسته شده است. برای یک شب رزرو این هتل حداقل باید نزدیک به ۱۸۰۰ دلار هزینه کنید

۲٫ هتل مردان پالاس، آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا، یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا را تلمان اسمائیلوف، میلیاردر روس، در سال ۲۰۰۹ ساخته است. وجود بزرگترین استخر منطقه مدیترانه در این هتل، از ویژگی‌های خاص آن به شمار می‌آید (این استخر می‌تواند حدود ۱۰۰۰ نفر را در خود جای دهد). علاوه بر سوئیت‌ها فانتزی و تزئین شده با کریستال‌ها و سنگ مرمرهای ایتالیایی، وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ، آبشارها و آکواریوم‌های پر از ماهی‌های شگفت‌انگیز و ساحل ماسه‌‌ای، میهمانان را از اقامت در این هتل خرسند و راضی می‌سازد

۳٫ هتل وستین اکسلسیو، رم

هتل وستین اکسلسیو رم در سال ۱۹۰۶ میلادی ساخته شده و علاوه بر لوکس بودن، به عنوان یکی از هتل‌های قدیمی جهان نیز شناخته می‌شود. با اینکه اقامت در بسیاری از اتاق‌های این هتل مقرون به صرفه‌ است اما بخش بازسازی شده آن که ۷ میلیون دلار هزینه آن شده، شرایط متفاوتی دارد. اگرچه این هتل ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده اما در جای‌جای آن از تکنولوژی‌های مدرن بهره گرفته شده است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به اتاق تناسب اندام خصوصی، سونا، حمام بخار، جکوزی و یک اتاق غذاخوری بسیار لوکس اشاره کرد. ضمناً اقامت در پنت‌هاوس هتل وستین اکسلسیو، با طراحی و گلکاری‌های بسیار زیبایش، سفر به رم را بسیار رویایی و دلپذیر می‌سازد

8 مورد از لوکس ترین هتل های تهران برای یک اقامت مجلل! | جاباما

۴٫ هتل برج العرب، دبی

هتل معروف برج‌العرب دبی نیز یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا است که از همین تهران می‌توانید رزروش کنید. هتل برج‌العرب علاوه بر اینکه یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیاست بلکه یکی از معروف‌ترین آنها هم هست؛ به دلیل معماری خاص و متفاوت، تعداد زیادی عکس از این هتل گرفته و در اینترنت منتشر شده است. به غیر از امکانات منحصر به فردی نظیر باند هلی‌کوپتر و زمین‌های تنیس معلق، امکاناتی نظیر ناوگانی از رولزرویس با راننده، غذاهای عالی و پرسنلی که ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان هستند، هتل برج‌العرب را در میان برترین هتل‌های جهان قرار داده است.

۵٫ هتل پلازا، نیویورک

انتخاب بخش عمده‌ای از میهمانان خاصی که پا به نیویورک می‌گذارند، هتل پلازا خصوصاً سوئیت‌های VIP آن است؛ سوئیت‌هایی که از چشم‌اندازی فوق‌العاده از منهتن برخوردارند. یک اتاق غذاخوری رسمی و شیک، کتابخانه، سالن ورزشی، یک پیانو بزرگ، و آشپزخانه‌ای کامل (برای سرآشپزهای شخصی میهمانان) از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل پلازا نیویورک است. هتل پلازا که در سال ۱۹۰۶ میلادی ساخته شده، به یکی از منابع الهام‌بخش در طراحی و معماری ساختمان‌های امریکایی تبدیل شده است.

۶٫ هتل جزیره آتلانتیس پاردایز، باهاماس

هتل جزیره آتلانتیس پاردایز، ستاره درخشانی در قلب جزیره باهاماس است، یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا با منظره‌ای بی‌مانند! این هتل ۲۳ طبقه و برخوردار از سقف‌ها و پنجره‌های بسیار بلند، شرایط ایده‌آلی را برای میهمانان به وجود آورده است. مراکز تفریحی دوقلو، یک اتاق غذاخوری مجلل با لوستری طلایی، مجموعه‌های تفریحی و آبی و… از جمله امکانات این هتل است. در دسترس بودن پرسنل و خدمتکاران هتل در تمام ساعات شبانه‌روز، از دیگر ویژگی‌های هتل جزیره آتلانتیس پاردایز به شمار می‌آید.

۷٫ هتل پالماس، لاس‌وگاس

هتل پالماس، غول معروف لاس‌وگاس و یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیاست. سالن این هتل گنجایش پذیرایی از ۲۵۰ نفر را دارد. وجود اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مجهز، یک جکوزی بزرگ، آسانسور شیشه‌ای، سالن بدن‌سازی، سونا، اتاق‌رسانه‌ها و… از جمله امکاناتی است که برای میهمانان هتل پالماس پیش‌بینی شده است.

۸٫ هتل بولدرز، آریزونا

هتل بولدرز علاوه بر اینکه یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا است، یکی از هتل‌هایی است که در دامن کوه‌ها ساخته شده و اقامتی رویایی را به هواداران طبیعت نوید می‌دهد. این هتل که ۱۳۰۰ هکتار از صحرای سونوران آریزونا را پوشش داده، امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای را برای میهمانان تدارک دیده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در هتل بولدرز، حفظ اسرار میهمانان است. مشاور روابط عمومی این هتل می‌گوید: «مشتریان ما، از ثروتمندترین مردمان جهان هستند، اما ما به هیچ وجه درباره میهمانان VIP مان، تا زمانی که زنده هستند، صحبتی نمی‌کنیم».

۹٫ هتل ریزورت کوییزین آرت گلف، آنگویلا

آنگویلا، یکی از جزایر دریای کارائیب است که از موقعیت فوق‌العاده‌ای برای تفریح و خوشگذرانی برخوردار است. هتل ریزورت کوییزین آرت گلف، نیز شرایط و امکانات ایده‌آلی دارد که پذیرایی از میهمانان و فراهم کردن شرایط تفریحی عالی برای آنها در این جزیره را امکان‌پذیر ساخته است. نزدیک بودن به دریا، چشم‌انداز بسیار زیبا و امکانات تفریحی، باعث می‌شود که هزینه بالای اقامت در این هتل منطقی به نظر برسد.

اسپیناس هتل پالاس با ارائه‌ی مجموعه ای از خدمات رفاهی و تفریحی متنوع، از بهترین هتل های تهران است

۱۰٫ هتل مارکیز لوس‌کابوس، لوس‌کابوس

یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های دنیا ، هتل مارکیز است؛ این هتل در در یک منطقه توریستی و بسیار خوش آب و هوا به نام لوس‌‌کابوس در یکی از ایالات مکزیک ساخته شده است. مجسمه‌های بسیار زیبا، آبشارهای عظیم، استخرهای شیک و بزرگ، یک استخر آبگرم دلپذیر و رستوران‌هایی با چشم‌اندازهایی رویایی، شرایط بی‌نظیری برای تعطیلاتی خاص و فراموش‌نشدنی به وجود آورده است. بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل، بالکن‌هایی دارد که میهمانان می‌توانند از آنجا حرکت نهنگ‌ها در اقیانوس را تماشا کنند.

هتل ترنج کیش؛ گران‌ترین هتل ایران

کیش زیبایی های زیادی را در دل خود جای داده است. اینکه یکی از مجلل ترین هتل های ایران در این جزیره زیبا باشد، عجیب نیست. هتل ترنج کیش تمام ستاره های آسمان هتلداری را از آنِ خود کرده و گران ترین هتل ایران هم به شمار می رود. هتل ترنج همچنین اولین هتل دریایی کشور است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. بهتر است کمی با امکانات این هتل آشنا شوید:

ترنج دو فاز ساحلی و دریایی دارد. در قسمت دریایی هتل سوئیت هایی با پنجره های شیشه ای انتظار شما را می کشند تا از پس آنها گیاهان دریایی و آبزیان را تماشا کنید. در فاز ساحلی یک کافی شاپ سنتی یا بهتر بگوییم لمکده ساحلی با تخت های چوبی وجود دارد که عطر خوش چای ایرانی را به مشامتان هدیه می کند. البته این کافه نوشیدنی های متنوع دیگری هم دارد به اضافه یک رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند.

باید بدانید که سوئیت های فلَت، یک خوابه رویال و یک خوابه VIP هتل ترنج با آرایش خاصی کنار هم قرار گرفته اند تا طرح اصیل ایرانی بته جقه را به نمایش بگذارند. از یک اسکله چوبی برای پیوند همه بخش های هتل به هم استفاده شده و لابی زیبای هتل با نورپردازی و دکوراسیون مجلل خود یک فضای عالی برای گپ های صمیمانه شما فراهم می کند. هتل ترنج یک دنیا امکانات دیگر هم دارد که کافه گلف، رستوران تاج، رستوران خورشید،عکاسی، خودروهای اجاره ای، اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی، کانتر گردشگری و اورژانس فقط بخشی از آن هستند.

هتل سورینت مریم کیش؛ لوکس‌ترین هتل ایران

در کیش می مانیم و به سراغ یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایران می رویم: هتل سورینت مریم. این هتل چهارستاره که معماری باروک اروپایی آن چشم ها را به خود خیره می کند، هم به دریا نزدیک است و هم به بهترین مراکز خرید کیش از جمله مروارید، سارینا و زیتون. کافیست سری به سوئیت های مجلل این هتل از دوتخته دبل استاندارد تا جونیور و پرزیدنتال بزنید تا طراحی و امکانات مدرن آن شما را مسحور خود کند.  اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، رستوران زیبا و لوکس که هم غذای ایرانی سرو می کند و هم فست فود، اتاق بازی و کافی شاپ طعم خوش یک اقامت لوکس را به شما می چشانند.

هتل ویدا کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره و مجهز جزیره است که در بلوار موج و در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از ساحل قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و جزو هتل‌های تازه‌تاسیس کیش محسوب می‌شود.

هتل پارسیان آزادی تهران؛ یکی از هتل‌های مجلل ایران

از جنوب ایران به پایتخت می رویم و یکی از قدیمی ترین هتل های مجلل ایران را به شما معرفی می کنیم. هتل آزادی پارسیان اگرچه یک هتل قدیمی است، اما کار نوسازی خود را زیر نظر کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی به انجام رسانده است. در تمام 25 طبقه این هتل پنج ستاره شما می توانید نشانی از بهترین ها و لوکس ترین ها را ببینید

دکوراسیون داخلی سوئیت های رویال، دوبلکس و پرزیدنتال؛ چشم انداز زیبای اتاق ها؛ رستوران های لوکس و بین المللی ارکیده، بیچه و سرو؛ مرکز تجاری؛ سالن های ورزشی و تشریفات. شاید جالب باشد بدانید که هتل آزادی پارسیان اولین هتل سبز و دوستدار محیط زیست در ایران است که به سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی و هشدار مصرف بهینه آب مجهز است.

دکمه بازگشت به بالا