عمومی

منع حضور همراه بیمار در بیمارستان

طبق پایگاه داده دیباروز ،
دکتر قاسم جان بابایی ، در نامه ای خطاب به دستیاران پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، تأکید کرد که بیماران نباید در کلیه بخش های بیمارستان ها حضور داشته باشند تا خدمات اجتماعی و درمانی شخصی را برای بیماران تحت پوشش قرار دهند ، تا از توانایی های پرسنل پرستاری و پرسنل داوطلب استفاده کنند. پرستار خدمات خود را در تغذیه ، مراقبت و حمل نمونه های گرفته شده از بیمار به آزمایشگاه ، تصویربرداری و سایر موارد مرتبط تأیید کرد. به گزارش وبدا ، در این پیام.

معاونان دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی در این ایالت

با احترام ، نامه شماره 12426/400 مورخ 1395/08/7 ما را به یاد 19 بیمار Covid برای پوشش خدمات اجتماعی و مراقبت های اجتماعی برای بیماران می اندازد ، با توجه به اینکه وجود 19 بیمار Covid خطر انتقال بیماری است. این امر به شدت خانواده ، خانواده و جامعه را ارتقا می بخشد و طبق تأیید قبلی انتظار می رود از حضور همراهان در کلیه بخشهای بیمارستان و هرگونه خدمات مورد نیاز بیماران عزیز در امر تغذیه و مراقبت و انتقال نمونه های گرفته شده از بیمار به آزمایشگاه و تصویربرداری جلوگیری شود و سایر موارد مرتبط فقط باید توسط پرسنل پرستاری انجام شود. .
بدیهی است در صورت امکان می توانید از کمک نیروها یا خدمات داوطلبانه مانند داوطلبان هلال احمر ، داوطلبان نیروهای جهادی بسیج و … استفاده کنید.

دکتر.. قاسم جان بابایی
معاون وزیر بهداشت

دکمه بازگشت به بالا