علمی و پزشکی

بیمارستان لقمان ۴ هزار مراجعه کننده کرونایی داشته است/ حدود هزار نفر را بستری کردیم

آفتاب نیوز:

امیدفر رضایی ، رئیس بیمارستان لوگمان ، به تاسیم گفت: بیمارستان لوگان یکی از مراکز شرکت کننده در هاله است ، “” با وجود پذیرش بیماران به شدت بیمار ، کادر پزشکی بیمارستان لقمان اجازه خدمات روزانه را نمی دهد تا بیماران کرونا را تحت تأثیر قرار دهد. ” طول می کشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان لقمان هیچ بیمار کرونری را به مرکز پزشکی دیگری منتقل نکرده است ، افزود: حدود 4000 بیمار در عروق کرونا ویروس به بیمارستان لقمان مراجعه کرده و در بیمارستان معالجه شده اند. در 5 بال در یک ساختمان جداگانه از بخش برای بیماران غیر کرونا ویروس و حدود 41 تختخواب. ج برای بیماران کرون که به سرعت مورد نیاز آنها را اضافه کردیم و به آنها اختصاص دادیم ، سعی کردیم بیشتر بیماران را از نظر سلامتی و با رضایت کامل از بیمارستان خارج کنیم.

دکتر رضایی با بیان اینکه حدود هزار بیمار تا دیشب به دلیل وضعیت حاد در بیمارستان بستری بودند گفت: ما سعی کردیم تعداد کشته شدگان را کاهش دهیم و در این زمینه موفقیت خوبی داشته ایم.

رئیس بیمارستان لقمان اظهار داشت: 172 نفر از کارکنان بیمارستان لقمان به ویروس کورونا آلوده شده اند ، اما به لطف خدا همه آنها بهبود یافتند. شرور برای همیشه ناکام خواهد ماند.

دکمه بازگشت به بالا