علمی و پزشکی

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی پیک پنجم 

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ضمن اعلام اقدامات این بیمارستان به دلیل افزایش مراجعات ویروس کرونا در قله پنجم کرونا گفت: خود را از هزینه های درمان محروم نکنید.

به گزارش دیباروز ، جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و با افزایش مراجعه بیماران به بخش اورژانس کرونا در این مرکز به ریاست دکتر ولایتی و با حضور نمایندگان و مسئولان برگزار شد. از بخشهای مختلف

در این جلسه فوق العاده بررسی و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه حداکثر خدمات پزشکی به شهروندان در دستور کار بود. در این جلسه راهکارهای ارائه خدمات بیشتر متناسب با شرایط جدید که به ویژه به دلیل سه برابر شدن تعداد مشتریان در هفته پنجم کرونا بسیار حساس است ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ضمن تأکید بر حضور فعال کلیه کادر پزشکی و پرستاران برای پاسخگویی سریع و به موقع به بیماران ، بر استفاده بیشتر از امکانات موجود در خدمات و درمان تأکید کرد و گفت: وی در اولین ویزیت و بیماران ارجاع شده اظهار داشت: از سایر بیمارستان ها ، از درمان مطمئن باشید و به دلیل کمبود بیمه یا هزینه ، هیچ بیماری از درمان محروم می شود.

ولایتی افزود: از ابتدای شیوع کرونا ، بیمارستان مسیح دانشوری پیشتاز مبارزه جدی با این ویروس بوده و اقداماتی را انجام داده است و اکنون این مسئله مهم باید با تمام توان و با حمایت پزشکی مورد توجه قرار گیرد. کارکنان. “هیچ مشتری از هر نوع و شدت نباید بیمارستان را بدون دریافت خدمات پزشکی ترک کند ، و افراد مربوطه باید مراقبت های لازم را برای پذیرش هرچه بیشتر مشتری انجام دهند و در صورت لزوم آنها را به بیمارستان منتقل کنند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری ، وی از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر کشور به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که همدلی ، کوشش ، مقاومت ، مقاومت و مبارزه را نشان دادند و امیدوارند سلامت و آرامش را از بین ببرند ، ستود. در اسرع وقت ویروس به جامعه بازگشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا