اجتماعی

افزایش بیماران بدحال در بیمارستان‌ها / پیش‌بینی ۳ هفته سخت و پر مرگ‌ومیر

یکی از اعضای کمیته علمی در ستاد فرماندهی مبارزه با فساد اداری با اشاره به تعداد بیماران شریان ویروس کرونا به بیمارستان ها در طی این مدت گفت: “متأسفانه حداقل دو یا سه هفته دشوار و کشنده در پیش داریم.” چهارم شیوع بیماری.

در مصاحبه ای با دیباروز ، دکتر حمید العمادی وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در حال حاضر بیمارستان ها به سرعت در حال پر شدن هستند و بیمارانی که وارد آنها می شویم اغلب بیمار هستند و نمی توانیم آنها را سریع خارج کنیم و مجبوریم بیماران را در بیمارستان نگه داریم یک دوره طولانی تر. برای بهبودی. ” نتیجه این امر این است که بیمارستان ها زودتر به ظرفیت اشباع رسیده و قادر به پذیرش بیمار نیستند. این وضعیت نگران کننده ای است و ممکن است نتوانیم خدمات مناسب را به مردم ارائه دهیم. زیرا بیماران بسیار و در شرایط بحرانی هستند.

افزایش شدت بیماری ویروس کرونا قلب

وی با بیان اینکه “درصد زیادی از ویروسی که اکنون افراد را آلوده می کند جهش انگلیس است” ، خاطرنشان کرد: افزایش میزان بیماری به دلیل افزایش شدت بیماری است.

و العمادی در مورد برخی اظهارات در مورد احتمال سیاه شدن اوضاع در تهران و شهرهای قرمز طی چند هفته آینده افزود: “امیدوارم این اتفاق نیفتد ، اما این به عهده مسئولان است که سریع اقدام کنند و جدی بگیرند تصمیمات ” اعمال اقدامات و محدودیت ها. اقداماتی که در ماه دسامبر در کشور برای اعلام تعطیلات عمومی انجام شد. در این حالت ، ممکن است بتوانیم از پیشرفت کرونا جلوگیری کنیم تا به مرحله تاج سیاه مرحله قرمز نرسیم. این به روند تصمیم گیری و اقدام مسئولان بستگی دارد ، اگر شما با همین روند پیش بروید ، ممکن است در شهرهای قرمز به یک وضعیت سیاه برسیم.

وی تأکید کرد: پیشنهاد ما این است که قفل و ممنوعیت های جدی در شهرهای قرمز مانند تهران اتفاق بیفتد و باید این اتفاق بیفتد.

مرگ های 3 رقمی تا چند هفته دیگر ادامه دارد

العمادی همچنین درباره احتمال افزایش مرگ و میر کرونا در کشور گفت: “من واقعاً دوست ندارم چنین انتظاراتی داشته باشم ، زیرا مردم خسته هستند و دیگر نمی توانند خبرهای ناخوشایند و ناامید کننده را تحمل کنند.” با این حال ، حقیقت این است که میزان مرگ و میر ما در حال حاضر در سه رقم است و حداقل برای دو تا سه هفته آینده در سه رقم باقی خواهد ماند. موقعیت بعد از آن نیز به تصمیماتی که گرفته می شود و اقدامات انجام شده بستگی دارد.

“متأسفانه ، حداقل دو یا سه هفته دشوار و مرگبار پیش رو خواهیم داشت. موجی که اکنون شاهد آن هستیم موج جمعیت در پایان ماه مارس و پروازهای آوریل است که مرگ او را نشان می دهد. طی دو یا سه هفته ، ” او گفت. مسئولان باید سریعتر تصمیم بگیرند و مردم باید پروتکل های بهداشتی را دنبال کرده و آنها را جدی بگیرند. کارکنان بهداشت و درمان واقعاً خسته اند. شما نمی دانید اوضاع بد در بیمارستان ها چگونه است.

العمادی در مورد تعلیق نشدن خطوط هوایی ترکی و خطرات این موضوع گفت: “ما همیشه سرانجام تصمیم درستی می گیریم ، اما خیلی دیر این کار را می کنیم تا وضعیتمان بدتر شود.” در حالی که ما باید سریعتر تصمیم بگیریم. اگر کمی زودتر و جدی تر با آن برخورد می کردیم ، اکنون که امروز مشخص بود این اتفاق می افتد ، چنین آمار آلودگی و مرگ در کشورمان وجود نداشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا