علمی و پزشکی

یک دهم بیماران کوویدِ بستری در بیمارستان‌های آلمان، واکسینه‌شده‌ هستند

پزشکان در آلمان معتقدند که اگرچه واکسیناسیون علیه کووید -19 مصونیت زیادی ایجاد می کند ، افرادی که واکسینه شده اند ممکن است هنوز به ویروس کرونا آلوده شده و به بیمارستان منتقل شوند و برخی نیز در بخش کار کنند.

به گزارش دیباروز ، به گفته پزشکان بخش مراقبت های ویژه ، از هر 10 بیمار در بیمارستان های کرون آلمان یک نفر واکسینه شده است.

در حال حاضر در نوردراین-وستفالن ، 12 تا 13 درصد از بیماران بستری واکسینه می شوند. به گفته پزشک سندیکای پزشکان اورژانس و مراقبت های ویژه ، این تعداد در آلمان تقریباً یکسان است.

برای متخصصان واضح بود که واکسن های کرون مورد استفاده در آلمان 100٪ ایمنی ایجاد نمی کند و بیماری کووید -19 با وجود واکسیناسیون پیش بینی شده بود.

با این حال ، همچنین واضح بود که واکسن می تواند شدت بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، و این در مورد نوع دلتا ویروس کرونا نیز صدق می کند ، اگرچه آمارهای منتشر شده در عمل عکس این را نشان می دهد.

به گفته یکی از اعضای انجمن پزشکان مراقبت های ویژه ، اگرچه اکثر افراد واکسینه شده در بخش های معمولی بیمارستان تحت درمان قرار می گیرند ، اما برخی از آنها باید در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند ، حتی اگر این تعداد تک رقمی باشد.

دکتر کارا گاندیس می افزاید که افراد بسیار کمی هستند که به عنوان مثال به دلیل استفاده مداوم از داروهای خاص ، سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف شده است. به همین دلیل ، این پزشک توصیه می کند که این افراد حتماً دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گفته دویچه وله ، وی می گوید: “آمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه و نسبت پذیرفته شدگان در این بخش با وجود واکسیناسیون ، از این پس به طور منظم منتشر می شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا