اجتماعی

نجات بیش از ٨٠ نفر از حریق ساختمان مسکونی-تجاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از نجات بیش از سه نفر از آتش سوزی در مجتمع مسکونی-تجاری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ، در این باره اظهار داشت: ساعت 1:30 بامداد امروز صبح در برج مسکونی-تجاری واقع در خیابان آزادی خیابان شهیدان آتش سوزی رخ داد. گزارش شد که پنج ایستگاه آتش نشانی بلافاصله با نردبان هیدرولیک و تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از آنجا که یک ایستگاه آتش نشانی در نزدیکی آنجا بود ، اولین ایستگاه در عرض یک دقیقه رسید.

مالکی گفت محل آتش سوزی یک برج مسکونی و تجاری چهار طبقه و چهار طبقه غیرفعال بوده است. در طبقه دوم دو خودرو پژو 425 و پژو پرشیا دچار حریق شدند. دود از طبقات بالا بلند شد و اطلاعات اولیه حاکی از حضور تعداد زیادی از شهروندان در داخل واحدها است.

وی افزود: آتش نشانان با نفوذ به داخل ساختمان این فرایند را آغاز کردند و همزمان با اطفای حریق جستجوی ورودی برای بازداشت شدگان را آغاز کردند. تعدادی از شهروندان به پنجره ها نزدیک شدند و درخواست کمک کردند و برخی از آنها با نردبان هیدرولیک بیرون آمدند.

المالکی گفت: “در نهایت بیش از 5 نفر در داخل ساختمان تخلیه شدند ، حدود 5 نفر تحت مراقبت های اورژانس به صورت سرپایی و پنج نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.”

وی افزود: “خوشبختانه هیچ مصدومی نداشت.” آتش خاموش شد و از سرایت به سایر خودروها جلوگیری شد. سرانجام ، این روند در ساعت 15:35 امروز به پایان رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا