اجتماعی

وقوع حریق در مجتمع مسکونی ٢٠ واحدی/ نجات پسر خردسال از مرگ

سخنگوی اداره آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از نجات یک نفر پس از آتش سوزی در یک واحد مسکونی خبر داد.

آقای جلال مالکی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران در این باره اظهار داشت: در ساعت 1:30 بامداد امروز ، وضعیت آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در یافت آباد ، خیابان الغدیر ، خیابان باقری به 25مین سیستم آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهرداری تهران. بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت سه دقیقه در محل حاضر شده و متوجه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه و سه واحد شدند. در 60 متری طبقه اول واحدی شعله ور شد و با رسیدن آتش نشانان ، قسمت بزرگی از خانه آتش گرفت. شدت آن چنان زیاد بود که درها و پنجره ها ذوب می شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: “وسایل خانه سوخته و دود غلیظ کف زمین را پوشانده است.” افراد سایر واحدهای مسکونی نیز درخواست کمک کردند.

مالکی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از حضور افرادی در داخل واحد در حال سوختن بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان در چارچوب رویه های عملیاتی عملیات را آغاز کردند گفت: آتش نشانان همزمان با اطفا حریق و تخلیه افراد گرفتار شده به طبقه فوقانی بالا رفتند. همچنین همزمان ، نیروها پسربچه ای 7 ساله را از واحدی که در آتش بود خارج کردند.

وی افزود: “او هنگام تحویل به اورژانس تقریباً بی تحرک بود. حدود سه نفر از طبقات بالاتر با کمک آتش نشانان به سلامت فرار کردند.”

مالکی گفت: آتش سوزی آتش گرفت و پس از بررسی علل حادثه ، محل به پلیس و شهرداری تحویل داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا