اجتماعی

حریق گسترده در بازار تهران/ مصدومیت در این حادثه نداشتیم

مالکی اعلام کرد

در این حادثه آتش سوزی بزرگی در بازار تهران نداشتیم/ مصدومیت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در ساختمانی در بازار تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دیباروز؛ سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 16:30 امروز آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده بازار تهران، خیابان مصطفی خمینی، کوچه غفاری، الی 25 رخ داد. به دستور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مطلع شدم شهرداری تهران گفته است بلافاصله پس از آن سه ایستگاه با تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه شدند یک ساختمان سه طبقه قدیمی در کوچه های باریک بازار تهران آسیب دیده است. این بنا دارای زیرزمین و دو طبقه بود که یکی انبار پارچه و دیگری آهنگری بود.

مالکی با بیان اینکه راه اندازی کارگاه بافندگی و پرداخت هزینه کار، وضعیت ناامنی را ایجاد کرد، گفت: محل در آتش بود و کاملاً در آتش سوخت. آتش نشانان ابتدا چندین سیلندر با وزن 11 و حتی 50 کیلوگرم را خارج کردند، زیرا اگر انفجاری رخ می داد، بحران ایجاد می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان، آتش مهار شد و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است. باید در نظر داشت که برخی از این عملکردها سیلندرهای گاز را به صورت کاملاً ناایمن در کنار یکدیگر قرار می دهند. وضعیت برق و گاز ناامن است و حجم بسیاری از کالاها به صورت ناایمن ذخیره می شود.

و در پایان گفت: آتش نشانان بلافاصله در حال انجام ایمنی لازم هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا