عمومی

نهمین تودیع مدیری که ۲ ماه پیش استعفا داده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت رستان امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل امور استان های وزارتخانه برگزار شد. سکوت در اتاق جلسات این سازمان برگزار شد.

اعمالم را به وجدان انسان می سپارم

محمدرضا صافی خانی رئیس سابق سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان در این مراسم گفت که جلسات منظم خداحافظی و معارفه گزارش عملکرد چندین سال را خواهد داد. ما به دلیل مشکلات موجود در کشور ، به خصوص استان ، زندگی زیادی کردیم.

وی گفت: “همکاران ما شبانه روزی کار کردند و مطابق وجدان مردم استان ، مردم استان و اسناد موجود در وزارت کار کردند.” سکوت و ما حفظ را به تعویق می اندازیم.

رئیس سابق سازمان صنعت ، معدن و تجارت روستان اطمینان داد که این سازمان به دلیل وجود نیروهای متعهد به عنوان سازمان فعال شناخته می شود و در بیشتر شاخص های وزارتخانه ، شرایط برای لرستان خوب است.

طبقه بندی کردن خانیو 9 خداحافظی

کلاس من خانیوی ادامه داد: خوشحالم که در این پنج سال جو تعامل و همکاری در سازمان وجود داشت که در گذشته وجود نداشت.

با گفتن اینکه امروز نهمین جلسه خداحافظی من است ، اولین معرفی من در سن 19 سالگی 600-700 واحد بود یک فرد در آن زمان هرگز فکر نمی کردم که 9 جلسه خداحافظی داشته باشم ، یک صبح نظامی به من دادند.

رئیس سابق سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان گفت: سرنوشت ما از این طریق رقم خورده است. ما امیدواریم که خدا راضی باشد و از همرزمان شهیدمان در آن دنیا خجالت نکشیم.

استعفا دو ماه پیش نوشته شده است

ایرج حسنوب ، مدیر کل امور استانهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این باره گفت: “آقای صافی خانیآنها حدود دو ماه پیش استعفاهای خود را نوشتند و ما به این استعفا اهمیتی ندادیم ، اما او دائماً از طریق کانالهای مختلف این موضوع را پیگیری می کرد و در پایان قرعه به آقای رازنی کشیده شد.

وی با بیان اینکه آقای رازانی در استان نیز باتجربه بوده و مدتها در لرستان کار کرده است ، افزود: آقای صفی خانیاو یکی از متعهدترین ، قدرتمندترین و مشهورترین نیروهای ما در سرزمینها بود. ما از تخصص آنها در هیچ جای دیگری استفاده نخواهیم کرد و از آن استفاده خواهیم کرد.

میتونم سفارش بدم

بختیار رازانی ، رئیس جدید سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان نیز با اشاره به حفظ وضعیت موجود به عنوان یکی از برنامه های خود در این سازمان گفت: “به همین ترتیب ، افزایش ظرفیت واحدهای فعال ، احیای واحدهای راکد ، تقویت بخش معدن و ساماندهی بازار و مقابله با آن. با توجه به تعهد ، تخصص ، تجربه و … از جمله این برنامه ها استفاده از تمام توانایی های موجود سازمان است.

وی افزود: من سیاستمدار نیستم ، می توانم تعیین كنم ، اما دستوراتی كه شرایط ذکر شده را دارند باید دارای تعهد ، تجربه و تجربه باشند.

در این مراسم “بختیار رازانی” به همت “محمد ردا صافی” به عنوان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت روستان معرفی شد. خانیرئیس سابق سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا