هر دو نماینده تنیس تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در هانگژو کسب کنند

کشاورز: هر دو نماینده تنیس تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در هانگژو کسب کنند

دبیر فدراسیون تنیس درخصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی تنیس به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرد.

شاهرخ کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دیباروز، درخصوص میزان آمادگی ملی پوشان تنیس ایران در بازیهای آسیایی هانگژو اظهار کرد: تنیس ایران رویدادهای زیادی را امسال در پیش رو دارد که در حال حاضر مهمترین آن حضور دو نماینده ما در بازیهای آسیایی هانگژو است. در بخش بانوان یک سهمیه و در بخش مردان هم یک سهمیه داریم و در حال حاضر هم هر دو نماینده ما عازم این بازیها شدند. هر دو بازیکن ما تمرینات خوبی را در تهران پشت سرگذاشتند و تا دو مهرماه هم که بازیها شروع شود در هانگژو تمرین خواهند داشت.

وی در مورد شانس کسب مدال توسط ملی پوشان ایران در این بازیها گفت: هر دو بازیکن ما بی تجربه هستند و از طرفی هنوز مسابقات قرعه کشی هم نشده است. بنابراین نمی توان قولی داد و پیش بینی کرد. اما تلاش بچه‌های ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنند.

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص مسابقاتی که قرار است میزبانی آن به عهده ایران باشد، گفت: تنیس ایران هشت سالی بود که از هیچ رویدادی میزبانی نمی‌کرد و همین مسئله باعث شده به دلیل گرانی ارز هم بازیکنان ما نتوانند در خیلی از رویدادها شرکت کنند. بنابراین به شدت دچار افت شده بودیم. ولی به لطف میزبانی که اخیرا در مسابقات تور جهانی داشتیم که با تلاش بسیار رئیس فدراسیون هم به دست آمد اتفاقات خوبی را در رشته تنیس شاهد هستیم.

کشاورز ادامه داد: در میزبانی اخیری که داشتیم 20 کشور به ایران آمدند و قرار است در دی ماه هم میزبان دو هفته از مسابقات تور جهانی باشیم و در اسفند ماه هم همینطور، علاوه بر این به زودی و بعد از بازیهای آسیایی تیم بانوان در مسابقات فدکاپ شرکت خواهند کرد و تیم مردان هم بهمن ماه مسابقات دیویس کاپ را دارند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا