ورزشی

برتری شیرین نوشاد مقابل نماینده دانمارک/ صعود نماینده ایران به دور سوم

تنیس روی میز قهرمانی جهان

نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان مقابل نماینده دانمارک به برتری سختی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه رقابت‌های انفرادی قهرمانی جهان، نوشاد عالمیان که با پیروزی چهار بر صفر مقابل فلورنت لامبیه از بلژیک به مرحله دوم رقابت‌ها راه یافته بود در این مرحله به مصاف جوناتان گروث حریف خود از دانمارک رفت.

در حالی که در ابتدای بازی نوشاد با نتیجه ۳ بر یک از حریف دانمارکی خود پیش بود روی اشتباهات متعدد خود با از دست دادن ۲ گیم کار به تساوی ۳ بر ۳ انجامید تا در گیم هفتم و پایانی این نماینده ایران باشد که با برتری دشوار ۴ بر ۳ به مرحله بعدی صعود کند.

نوشاد دارای رتبه بندی ۵۵ دنیا در حالی که حریف اروپایی او دارای رنکینگ ۵۳ دنیا بود. نماینده کشورمان در مرحله بعد باید به مصاف آندرس لیند دیگر نماینده دانمارک با رنکینگ ۱۸۰ دنیا برود.

پیش از این نیز در بخش انفرادی نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان با قبول شکست مقابل رقبا از دور مسابقات کنار رفته بودند. همچنین در بخش تیمی هم تیم متشکل از برادران عالمیان و همچنین امین احمدیان و امیرحسین هدایی بدون نتیجه خاصی به کار خود پایان داده بودند.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰ تا ۲۷ می (۳۰ اردیبهشت تا ۷ خردادماه) در شهر دوربان آفریقای جنوبی و در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا