ورزشی

روسیه قهرمان رقابت‌های ۲ نفره کیش شد

در ادامه برگزاری هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های تنیس المپیک کیش، تنیسور‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و کسب عنوان قهرمانی دونفره با هم مسابقه دادند

به گزارش شفاف، در فینال بخش بخش دونفره، تیم ایگور آگافونوف – ولادیسلاو ایوانووف از روسیه با نتیجه (۱-۶ و ۶-۷) زوج لئوناردو کاتانی – مارکو میچیلی از ایتالیا را شکست دادند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند تا تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

در بخش انفرادی دنیز کلوک از روسیه با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) مقابل ماکسنس برویل از فرانسه به برتری رسید، آندریا باسالونی از ایتالیا با نتیجه (۶-۲، ۱-۶ و ۰-۳ ret) مارموسز از فرانسه را برد، هاضم نو از سوریه با نتیجه (۳-۶، ۰-۳ ret) ایگور آگافونوف از روسیه را شکست داد و پاراجوال از هند با نتیجه (۳-۶ و ۶-۷) فیلیپ آپله تاور از چک را مغلوب کرد.

این مسابقات امروز (شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱) با انجام دو دیدار مرحله نیمه نهایی ادامه می‌یابد.

در جدول اصلی ۳۲ تنیسور از کشور‌های ایران، چین، فرانسه، رومانی، ایتالیا، هند، پاکستان، ترکیه، الجزایر، روسیه، برزیل، سوریه و چک حضور دارند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا شد. این مسابقات پس از وقفه‌ای هشت ساله به میزبانی کشورمان برگزار شده و تنیسور‌های حاضر از ۱۴ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می‌دهند.

سامان حسنی سرداور نشان نقره به عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

دکمه بازگشت به بالا