علمی و پزشکی

کاهش محدودیت‌های سفری در دانمارک

براساس یک گزارش شفاف توسط Forbes ، دانمارک به یکی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است که با محدود کردن محدودیت های سفر شروع به از سرگیری فعالیت های گردشگری کرده است.

دانمارک اکنون طبق قانون اجازه ورود گردشگران از اتحادیه اروپا و منطقه شینگن را به این کشور می دهد.

تصمیم جدید دانمارک ، که از 14 مه اعمال شد ، به ساکنان اتحادیه اروپا و کشورهای شینگن با وضعیت نارنجی یا زرد اجازه ورود به این کشور را می دهد. پیش از این فقط سفرهای اولیه به دانمارک امکان پذیر بود.

محدودیت های سفر برای گردشگران سرخ باقی مانده است اما در حال حاضر هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن در گروه هلال احمر قرار ندارند. در نتیجه ، دانمارک اکنون پذیرای گردشگران از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز شواهدی از نتیجه منفی آزمایش کرونا ارائه دهند. البته این قانون در مورد مسافران کشورهای زرد و مناطق اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای نارنجی که قصد سفر به دانمارک را دارند و می توانند واکسیناسیون و ایمنی در برابر ویروس کرونا و آزمایش منفی کرونا را اثبات کنند ، مجاز به ورود به دانمارک هستند. کسانی که این امکان را ندارند باید حداقل چهار روز در قرنطینه بمانند تا نتیجه نهایی آزمایش عروق ویروس کرونا ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد کل افراد آلوده به ویروس در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل مرگ های ناشی از ویروس 2499 نفر بوده است.

پس از ممنوعیت واکسن Astrazenka ، روند واکسیناسیون در دانمارک به تأخیر افتاد. تاکنون 52/27 درصد از دانمارکی ها حداقل یک واکسن برای کرونا دریافت کرده اند و 16/72 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

دکمه بازگشت به بالا