بین الملل

نگرانی پنتاگون از موج دوم شیوع کرونا در ناو هواپیمابر روزولت/اروپا برای کاهش محدودیت‌ها دچار اختلاف شد

به اطلاع گروه بین الملل خبرگزاری آنا. پایگاه Worldometers آمار آمریکا با ویروس رینگ در جهان 4 میلیون و 629 هزار و 407 نفر که متوجه ایالات متحده دریافت کرده است بیش از 1.4 میلیون نفر از صفرا رکورد جهانی است. با توجه به آمار و ارقام ارائه شده تا کنون ۳۰۸ هزار و 676 نفر را از دست داده اند زندگی خود را برای کشور است.

اگر چه بیشتر نگران شیوع موج شنبه از ممنوعیت. وجود دارد بسیاری از کشورهای اروپایی در تلاش برای خلاص شدن از آن به بازگشت به زندگی عادی را ارائه می دهد. دولتهای مختلف در سراسر جهان از استرالیا به اتریش سعی کرده اند تا مرزهای خود را بازگشایی و محدودیت های به آنها را حذف کنید اما بزرگ رونق سیاست کشورهایی مانند امریکا و روسیه ادامه خواهد داد.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در:

کودکان یک چهارم از مردم آفریقا به این ویروس فنتنا

“تدروس آدانوم گبریسوس,” مدیر سازمان بهداشت جهانی گفت: دانشمندان در حال تلاش برای سریع تر درمان لازم برای ویروس حاشیه کشف, اما تنها در صورتی دسترسی عادلانه همه مردم به مواد مخدر و داروها می تواند بیماری را شکست داد.

آمریکا

با مثبت بررسی و پوند مصر به پنج ملوانان ناو هواپیمابر “تئودور روزولت” موج نگرانی تابع افزایش یافته است. ملوانان در حال حاضر از این ناوهواپیمابر به.

اخبار دوشنبه موج شیوع احتمالی ویروس از باد سرخ در فرودگاه و تئودور روزولت در انتشار است که دو ماه پیش حدود یک هزار و 100 نفر از کارکنان این حامل ویروس با کمربند بود.

ناو یو اس اس تئودور روزولت

ناو هواپیمابر تئودور روزولت

از سوی دیگر در حالی که تعداد قربانیان و افراد مبتلا به این ویروس از باد سرخ در ایالات متحده آمریکا با دامنه های شیب دار در طبقه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ، رییس جمهور کشور دیروز (پنج شنبه) در کلمات فرد است که یک واکسن علیه ویروس “کووید-۱۹” تا پایان سال ۲۰۲۰ آماده سازی و توزیع آن تا بلافاصله بعد از آن شروع می شود.

ایران همچنین تاکید کرد این مدرسه نیز باید در پاییز دوباره آنها را باز کنید.

چند روز پیش آنتونی فائوچی رئیس مرکز کنسول آلرژی و بیماری های عفونی برای ما, مردم, همراه با دیگر اعضای تیم مقابله با کمربند ماسک برای عکس ظاهر شد, در جلسه, سناتور, کنگره, است, هشدار, صحبت کردن در مورد بازگشت از مدرسه در پاییز “بیش از حد واقعیت” است.

در حال حاضر بزرگ است که در بالا از بازار “زمان” در نیویورک نصب و راه اندازی و تعداد مرگومیرها در مورد تاثیر بیماری “کووید-۱۹” نشان می دهد “در این ساعت از مرگ مغلوب ساختن پیشی جستن” نام.

ساعت مرگ مغلوب ساختن پیشی جستن

“یوجین جارکی” این فیلمساز و سازنده این ساعت از آن را به این نام انتخاب شده که بر این باورند مرگومیرهای ناشی از در بیماری نتایج عمل با غفلت تماس در ایالات متحده در جلوگیری از شیوع این ویروس باد سرخ در این کشور است.

تعداد کل افرادی که دچار ویروس هاله در آمریکا یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۲۸۵ نفر و تعداد قربانیان این ویروس در این کشور ۸۸ هزار و ۵۰۷ مردم گزارش می دهند.

این بار “نلسون تیچ”, وزیر بهداشت در برزیل کمتر از یک ماه از آغاز وزارتش گذشت است در وسط این تالار رونق محافل تاریک در این کشور استعفا کرد.

او روز دوشنبه وزیر بهداشت برزیل است که در یک ماه به تازگی با توجه به تاکید از “ژائیر بولسونارو” رئیس جمهور این کشور برای باز کردن درب در واقع از استعفای خود را اهدا خواهد شد.

وزیر بهداشت برای اولین بار خواهد ادعا که مردم این کشور باید با فاصله اجتماعی به رعایت آنها, اما بولسونارو به دلیل مخالفت با این مشکل او از کار اخراج شدند.

تا کنون در برزیل 220 هزار و 291 نفر آمده با کمربند وجود دارد که 14 هزار و 962 نفر دیگر در ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

اروپا

تعدادی از کشورهای اروپایی کاهش تعداد بیماران برای توجیه حق انصراف از حد در دومی است. برای مثال در دانمارک بنابراین مورد از حلقه صفر گزارش شده است از جمله اولین کشور است که باز برگشت تدریجی است و آن آغاز شده است. تا کنون در این کشور بیش از 10 هزار نفر به لبه عفونت است.

اسلوونی اولین کشور اروپایی است که روز جمعه پایان رونق کمربند اعلام کرد و گفت: مرز خود را به آن را باز کنید. در این کشور نیز بیش از یک هزار و 400 نفر به لبه عفونت است.

آلمان آماده است تا از امروز در مسابقات فوتبال با ورزشگاه خالی و رعایت پروتکل های بهداشتی ماشه. در این کشور با بیش از 175 هزار به لس آنجلس عفونت است.

فرانسه نیز اعلام کرد که اواسط ماه آینده به مدت خواهد شد. از امروز مرزهای سوئیس, آلمان و اتریش برای آمدن در یک خانواده دوستانه شهروندان این کشورها باز خواهد شد اما گردشگران خارجی هنوز هم باید برای ورود به سیستم با محدودیت مواجه هستند.

ممنوعیت جهان

مراقبت از کودکان در اروپا برای جلوگیری از ابتلا به کمربند

دولت ایتالیا گفت: از روز سه شنبه از ماه ژوئن (بیش از دو هفته) وجود داشته باشد اجازه می دهد به خارج از کشور سفر ما شهروندان کشورهای خارجی می تواند به این کشور کار می کنند. محدود کردن سفر شهروندان ایتالیا نیز از همان روز لغو شود.

لغو این محدودیت ها در ایتالیا یک تغییر بزرگ در نظر گرفته شده است این کشور یکی از سفت و سخت و سخت ترین مقررات قرنطینه برای به اجرا درآوردن. در ایتالیا ۳۱ هزار نفر به علت بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داد. بیش از 223 هزار و 800 نفر به لبه عفونت است.

سه آب En, استونی و لیتوانی تلاش شده است به “حباب بالتیک” در دریای بالتیک, ایجاد و حرکت و سفر خود را در سه کشور ارائه خواهد شد. واتیکان همچنین اعلام کرد که شنبه آینده” کلیسای سن پیتر” پس از دو ماه را برای باز کردن درب است.

“آنتونیو کوستا” نخست وزیر پرتغال, پس از کاهش ارزش ویروس از باد سرخ در این کشور می گویند مرحله از روز دوشنبه بازگشایی این کشور روز دوشنبه آغاز خواهد شد. رستوران و … موزه ها و غیره. فروشگاه های بزرگ و قهوه مطابق با از دست دادن فارسی, جامعه باز است. همچنین مدارس در سطح بالاتر باز خواهد شد.

تا کنون در کشور را 28 هزار و 583 نفر به این ویروس فونتانا و یک هزار و 190 نفر نیز در اثر این بیماری فوت کرده اند.

اگر چه لغو محدودیت های علم مشاور اضطراری, انگلستان به نام “مریم گلی” در روز جمعه اعلام کرد که شاخص از شیوع این بیماری (نرخ بهره و یا re-create/ R), دوباره, در, ۰.۷ نوسانات در حال حاضر.

این شاخص نشان می دهد که یک فرد با یک هاله ای از بیماری به تعداد آنچه از تلویزیون های دیگر.

کارشناسان معتقدند که هنوز برای بررسی عواقب آسان سطح خیلی زود و سرد است. با وجود این های مختلف آمار رسمی دولت و نهادهای مستقل در وضعیت کمربند در افکار عمومی نگران است.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا هفته گذشته ادعا کرد که این کشور از توسعه رینگ (کووید-۱۹) تصویب و شیب نزولی آن است. اما چند روز بعد اتحادیه اروپا اعلام کرد که انگلستان و تعدادی از کشورهای اروپایی هنوز در مرحله اوج رونق این طرح است.

بوریس جانسون

بوریس جانسون

آمار نشان می دهد که محبوبیت از بازی Halo در انگلستان همچنان در محدوده و این کشور از آنجا که ما بالاترین آمار قربانیان لبه در سراسر جهان است.

با توجه به آخرین آمار رسمی منتشر شده در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۸ نفر بر اثر این بیماری در انگلستان جان خود را از دست داد و تعداد کشته شدگان به ۳۳ هزار و 998 نفر است. همچنین 236 هزار و 711 نفر به لس آنجلس عفونت است.

غرب آسیا

قرنطینه چهار روز 15 از ترکیه به anti-virus حاشیه از امروز آغاز شده و تا 19 ادامه می تواند.

فخر الدین ‘ کوچا, وزیر بهداشت ترکیه آمار اخیر 24 ساعت virus Halo در این کشور گفت: مرگ با 48 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته به قربانی ویروس هاله در ترکیه 4 هزار و 55 تن و آمار بيماران مبتلا به 146 هزار و 457 تن افزایش یافته است.

فخر الدین ' کوجا

فخر الدین ‘ کوچا, وزیر بهداشت ترکیه

صفحه اخبار عربستان روزنامه “ایلاف” ادعا می کند که تبادل زندانیان بین تل آویو و جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در آستانه عربی ساخته خواهد شد.

مذاکرات بر سر تبادل زندانیان در مدت کوتاهی پس از آن تشکیل شد آن را “یحیی السنوار” بین شیوع ویروس لبه گفت: حماس آماده است برای آزادی زندانیان فلسطینی سن ، از بیمار است. زنان و کودکان اسیر, و غیره. امتیاز کوچک است در پرونده مبادله اسرا خواهد داد.

روزنامه سعودی ایلاف به نقل از منابعی که آنها آگاه هستند از تفکر است. بیانیه ای از توافقنامه تبادل زندانیان میان حماس و تل آویو است که پیشرفت مداوم در حال حاضر.

وزارت بهداشت امارات اعلام کرده است ایران به لس آنجلس در این کشور به ۲۱ هزار و ۸۳۱ نفر است. همچنین ۲۱۰ مورد وجود دارد.

آسیایی

آخرین اخبار نشان می دهد تعدادی از کودکان روزانه در کره جنوبی ادامه به دو برابر می شود و هند از منظر کل بیمار به جای چین است.

با توجه به آمار وزارت بهداشت هند ، با شپش ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت پیش میزان افراد آلوده به باد سرخ در هند به ۸۵ هزار و 940 نفر افزایش یافت و تعداد فوتیها نیز ۲ هزار و 752 نفر است.

از چین خبر میرسد هشت مورد جدید از این ویروس در حاشیه ثبت شده است. به گفته کمیسیون ملی بهداشت چین ، تعداد کل بیماران مبتلا به ۸۲ هزار و 933 نفر افزایش یافت و تعداد فوتیها از ۴ هزار و 633 پایدار باقی می ماند.

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در کره جنوبی. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد جدید گرفتن و دو فوت به ثبت رسیده است. از جمله آیتم های جدید ، تعداد کل بیماران ۱۱ هزار و 37 تن و تعداد قربانیان به ۲۶۲ افزایش دهد.

این کشور به ده جهان در مورد مقدار گرفتن و منجر به یک کمربند

پایان پیام/4106/4033/

دکمه بازگشت به بالا