علمی و پزشکی

هشدار متخصصان آلمانی درباره تأثیر همه‌گیری بر مبتلایان به سرطان

با توجه به شرایط موجود و فشار بر سیستم بهداشتی درمانی به دلیل همه گیری کرونا ، متخصصان پزشکی در آلمان نسبت به تشخیص دیرهنگام سرطان هشدار داده و روند درمان این بیماران پرخطر را مشاهده می کنند.

به گزارش دیباروز ، کارشناسان انگلیسی نیز بزرگترین تهدید برای ادامه تحقیقات سرطان را گزارش کرده اند.

مرکز تحقیقات سرطان در آلمان ، انجمن سرطان آلمان و یک سازمان مرتبط دیگر در این کشور نسبت به سقوط سیستم تشخیصی ، مراقبتی و مراقبتی به دلیل تعداد بیماران ویروس کرونا قلب و وضعیت فعلی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها هشدار می دهند .

به گفته این سازمان ها ، عواقب طولانی مدت این وضعیت برای بیمارانی که در حال حاضر قادر به درمان به موقع نیستند ، همچنان غیرقابل پیش بینی است.

به گفته کارشناسان این سازمان ها ، در آینده کشور با بسیاری از بیماران که خیلی دیرهنگام به سرطان مبتلا می شوند روبرو خواهد شد و بنابراین احتمال بهبود آنها کاهش می یابد.

این سازمان ها انتظار دارند در سال های آینده مرگ و میر ناشی از سرطان افزایش یابد.

و آنها از سیاستمداران خواستند تا از ظرفیت مراقبت و درمان بیماران سرطانی در بیمارستانها اطمینان حاصل کنند و دسترسی نامحدود به منابع لازم را مانند دوره قبل از کرونا فراهم کنند.

بیماری همه گیر کرونا و بزرگترین تهدید برای تحقیقات سرطان

کارشناسان انگلیسی همچنین به تاخیر احتمالی در تحقیقات سرطان اشاره می کنند. به گفته آنها ، تحقیقات در مورد روش های درمانی جدید برای تشخیص و درمان سرطان ممکن است به دلیل همه گیری فعلی سالها به تأخیر بیفتد.

دلیل این امر توسط انستیتوی تحقیقات سرطان در لندن ، مقررات سختگیرانه ورود به آزمایشگاه های تحقیقاتی به دلیل پروتکل های جدید بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در این مکان ها بیان شد.

این مituteسسه می گوید تعداد محققان مجاز به ورود به آزمایشگاه ها با اعمال دور جدید محدودیت های کرونا ، علاوه بر مقررات موجود تاکنون ، تا 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش دویچه وله ، پاول وكرمن ، مدیر این مسسه گفت: “ویروس كرونا بزرگترین تهدیدكننده تحقیقات سرطان تاكنون بوده است.” این محقق همچنین از سیاست های مالی و مالی دولت انگلیس در این زمینه به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا