اقتصادی

هیچ گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است – دیباروز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تشریح عملکرد این شرکت در ارائه خدمات به زائران اربعین امام حسین (ع) گفت: حدود یک ماه پیش تمهیدات ویژه ای در شرکت اندیشیده شد و اکنون با توجه به شرایط و تعادل بین تولید و مصرف در کشور خوشبختانه هنوز گزارشی از کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است.

به گزارش دیباروز، علی اکبر نژادعلی گفت: با توجه به شرایط کنونی بیم آن را داشت که سوخت رسانی در مناطق مختلف با مشکل مواجه شود که به برکت امام حسین (علیه السلام) و تلاش کارکنان ستاد و تامین سوخت انجام می شود. مناطق، تمام نقاط غرب کشور از جمله مناطق ایلام، کرمانشاه، کردستان، آبادان و اهواز و همچنین تمامی مرزهایی که خروجی زائران بود به نحو احسن انجام شد.

نژادعلی با بیان اینکه سوخت در تمامی جایگاه های این مناطق در حد مطلوب تامین شد، گفت: 18 جایگاه سیار در نقاط مرزی مستقر شده که 6 جایگاه سیار در مرز مهران و دو جایگاه در خسروی است. مرزها 3 ایستگاه در شذاب. 2 ایستگاه در شلمچه، 3 ایستگاه در خرمشهر، 1 ایستگاه در مرز تمرچن و یک ایستگاه در مرز بشمک و همچنین یک ایستگاه سیار در کرمان به دلیل عبور زائران از شرق به غرب کشور آماده ارائه خدمات می باشد. .

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صدا و سیما با تایید پیش بینی میزان ذخیره سازی فرآورده های نفتی از پیش بینی میزان ذخیره سازی فرآورده های نفتی خبر داد که حجم زیادی از ذخیره سازی در انبارهای نفت در مناطق کرمانشاه، ایلام و آبادان انجام شده است. حوزه بنزین و گاز نفت.

بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، وی از افزایش سهمیه اتوبوس بین شهری جابجایی زائران از سایر نقاط کشور به شهرهای مرزی خبر داد و گفت: 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس بین شهری بین 5 تا 7 هزار لیتری را شامل می شود. در کارت سوخت علاوه بر سهمیه عملکرد ماه جاری، سوخت با هماهنگی ستاد اربعین حسینی و اطلاعیه سازمان حمل و نقل زمینی و راهداری ذخیره‌سازی شد.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در حمل و نقل زائران از شهرهای مرزی به مرز صفر به هر یک از اتوبوس هایی که از ناحیه اراک بوده و به تازگی از کارخانه ها ترخیص شده اند، 250 لیتر نفت و گاز اختصاص یافته است.

این مسئول درباره میزان سوخت تحویلی و خدمات رسانی به زائرانی که باید به اولین شهرهای عراق منتقل شوند نیز گفت: برای اتوبوس های آن سوی مرز نیز نفت و گاز در نظر گرفته شده است. همچنین با هماهنگی مسئولان ذیربط، نفت و گاز مورد نیاز موکب ها به موقع تامین شد.

وی همچنین با ابراز امیدواری برای تامین گاز مایع موکب ها در زمینه روشنایی و آشپزی خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی در این زمینه گزارش نشده است و خوشبختانه میزان مناسبی برای موکب ها تامین شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اذعان به اینکه این شرکت در بین سایر بخش‌ها، امسال رکورد بسیار خوبی در برگزاری اربعین حسینی از خود به جای گذاشته است، گفت: این نتیجه تلاش‌های انجام شده است. ساعت توسط مسئولان و کارگران این شرکت به ویژه در معین و مناطق مرزی.

احمدی نژاد علی در خاتمه از مسئولان و کارگران این شرکت به ویژه همکاران در گذرگاه های مرزی و جایگاه های سوخت برای برپایی موکب اربعین حسینی تقدیر کرد و امید است این خدمت موجبات رضایت پروردگارمان و سالار شهیدان را فراهم آورد. آقا امام. حسین علیه السلام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا