عمومی

ورود به رستوران های مسکو ممنوع می شود

با توجه به پایگاه داده شبکه خبری ،

شیوع نوع جدید ویروس کرونا به نام “دلتا” در مسکو ، مقامات پایتخت را مجبور به اعمال محدودیت های جدید کرده است ، بنابراین در عرض سه روز مشتریان کافه ها ، رستوران ها و مراکز درمانی باید مدارک واکسیناسیون علیه Covid-19 یا گواهی نامه آزمایش ویروس کرونا منفی و / یا نشان دادن سندی که نشان می دهد بدن آنها آنتی بادی هایی را علیه ویروس COVID-19 تولید کرده است.

روسیه که در ماه های اخیر با نسخه ویرایش شده کرونا از انگلیس ، آفریقای جنوبی و برزیل گرفتار شده بود ، ماه گذشته به ویروس دلتا یا ویروس هندی مبتلا شد.

ویروس دلتا خطرناک تر و کشنده تر از ویروس های دیگری است که تاکنون شناخته شده است و واکسن های کشف شده تاثیری در پیشگیری از ویروس ندارند.

ویروس جدید دلتا در بیشتر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه در حال گردش است و 67 تا 120 درصد از ویروس اصلی Covid-19 مسری است. ویروس متفاوت دلتا واریان تاکنون بیشترین قربانی را در روسیه و پرتغال گرفته است.

سرعت شیوع ویروس کرونا در روسیه تسریع شد ، زیرا تعداد افراد آلوده به این بیماری بیش از 20 هزار نفر در روز بود و تعداد کشته ها به بیش از 600 نفر رسید ، که منجر به محدودیت های جدید در پایتخت و برخی از شهرهای بزرگ شد ، به عنوان در روسیه اتفاق افتاد

روسیه 144 میلیون نفر جمعیت دارد و كمتر از یك پنجم جمعیت آن تاكنون واكسین شده اند. مسکو هنوز بالاترین میزان بیماری عروق ویروس کرونا قلب در روسیه را دارد.

از 28 ژوئن (هفته آینده دوشنبه) مردم فقط می توانند به رستوران ها و کافه ها مراجعه کنند و از خدمات این مکانها استفاده کنند اگر کد الکترونیکی خاصی روی تلفن های همراه خود داشته باشند.

این کد الکترونیکی که به عنوان کد QR شناخته می شود ، به افرادی که پیوند بای پس عروق ویروس کرونا دارند ، قبلاً بیماری عروق ویروس کرونا داشته اند یا پیوند بای پس عروق ویروس کرونا کمتر از سه روز داشته اند ، داده می شود.

دلیل اصلی شیوع تاجگذاری در روسیه امتناع بسیاری از افراد در این کشور از واکسیناسیون است.
ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه اکنون چهار واکسن کرونا دارد و واکسن ها و داروهای جدید کرونا در این کشور در حال طراحی و تولید است.

شهردار مسکو و معاون ستاد تاجگذاری دولت روسیه هفته گذشته گفت که نزدیک به 90 درصد افراد آلوده به ویروس کرونا در پایتخت روسیه به ویروس دلتا (جهش هند) آلوده شده اند.

دولت روسیه ، به ویژه مقامات دولت محلی در پایتخت 13 میلیون نفری ، در تلاشند محدودیت های جدیدی را برای این کشور ایجاد کنند ، به این کشور اجازه می دهد تا با اعمال محدودیت های جدید از قله موج سوم کرونا که از سه هفته پیش آغاز شده عبور کند. و تشویق مردم ، و فراهم شده است همه تلاشها برای این منظور متمرکز بود ، با این حال ، هزاران تخت بیمارستان به وخیم تر شدن اوضاع و افزایش شدید تعداد بیماران ویروس کرونا حیاتی اختصاص یافت.

در سفر اخیر وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به مسکو ، ایران “یک برنامه اقدام مشترک برای معافیت ویزا برای شهروندان دو کشور” را با خانم دوگوزوا ، رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه به مدت سه سال امضا کرد . ..

دکمه بازگشت به بالا