وزیر با وزیر صحبت کند، سفیر با سفیر!

وزیر با وزیر صحبت کند، سفیر با سفیر!
آفتاب نیوز:

با اعلام سازمان لیگ ، فرض بر این بود که تمرین دانش آموزان جواد نیکونام از امروز آغاز می شود ، اما از آنجا که نتایج رسمی آخرین تست فولاد اعلام نشده است ، این شروع به تعویق افتاد؛ سعید آذری ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: ما دیروز تست جدیدی را انجام دادیم ، اما تاکنون نتایج رسمی این تست ها را دریافت نکرده ایم.مطالعات نشان داده است کسانی که از هاله در تیم ما رنج می برند 25 درصد کاهش می یابد و در دو تست متوالی نتایج بازیکنانی که قبلاً از آنها بخواهید که مثبت و منفی تست کنند و تمرین ما را شروع کنند.

آذری درباره اولویت تیم خود در این مسابقه گفت: “در زمینه مسابقات با توجه به آنچه اتفاق افتاده است ، اولویت و اولویت ما سلامتی بازیکنان است.” با توجه به اظهارنظر حسن بیت سعید ، که سوء تفاهم های زیادی ایجاد کرده است ، من برای ارسال وی در وب سایت باشگاه بیانیه ای می نویسم ، زیرا آقای بیت سعید نیز در حساب های خود اشتباه کرده است که من در وب سایت باشگاه قرار خواهم داد. زمان دقیق تست ها و قرنطینه های وی مشخص است و من نمی دانم این گفتگوها شتاب دارد یا چیز دیگری برای پاسخگو بودن آنها است ، اما متأسفانه این مصاحبه ها می توانند جو را گیج کنند و به نتیجه گیری ناعادلانه منجر شوند.

وی در مورد سخنان خاموش الحامی پس از دیدار بین تراکتور و بهره برداری ، اضافه کرد: من معمولاً با مشاهدات مربیان یا سرپرستان عزیز ارتباط برقرار نمی کنم الحامی یکی از شخصیت های جدی فوتبال است اما این عزیزان در موقعیت فنی قرار دارند و من در یک موقعیت اداری قرار دارم به همین دلیل من به آنها جواب نمی دهم و اگر در موضع اداری از آنها صحبت شود ، قطعاً نظر خواهم داد .. من همیشه معتقدم وزیر با وزیر ، سفیر با سفیر!

مدیرعامل فولاد توضیح داد: “ما به بازیکنان برزیلی پرداخت کردیم و به فیفا و وکلای این دو بازیکن هم اعلام کردیم که این مبلغ پرداخت شده است ؛ من می خواهم از آقای علی محمدی ، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و آقای مشهدزاده ، معاون مالی و اقتصاد در این شرکت تشکر کنم.” غیرمعمول است ، زیرا این اتفاق افتاد و ما منتظریم فیفا پیام های ما را به کمیته وضعیت خود ارسال کند و به خواست خدا پنجره های انتقال بسته خواهد شد.

آذری ضمن تمجید از کادر فنی و پزشکی تیم خود گفت: “من از پزشک و رئیس تیم ما تشکر می کنم ، زیرا در این دوره آنها سعی کردند یک آمار صادقانه از استیل درباره کرونا اعلام کنند.” آقای جواد نیکونام ، حضور او در تیم ما امسال تمدید شده و متحمل درد و رنج زیادی شده است و شما فکر می کنید آقای جواد فولاد است و او و دستیارانش باید تلاش کنند تیم بسیار قوی تری از لیگ نوزدهم به لیگ صلیبی ببندند و به مسابقات بروند.

دکمه بازگشت به بالا