ورزشی

نامه اعتراض‌آمیز باشگاه فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

دیباروز / خوزستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما از برنامه شب گذشته “فوتبال برتر” گلایه کرد.

به گزارش دیباروز ، در متن نامه حمیدرضا جرشبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

جناب آقای فروغی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی بهترینها برای قبول تسلیت سید و سالار شهیدان

با احترام به شما یادآوری می کند که باشگاه ورزشی فرهنگی فولاد خوزستان که توسط همه کارشناسان و نخبگان فوتبال به عنوان یکی از حرفه ای ترین و سازنده ترین باشگاه های کشور شناخته شده است ، متأسفانه از آن محروم شد و دوره نقل و انتقالات ممنوع شد. بازیکنان جدید نیز ممنوع است.

در شرایطی که این باشگاه از مشکل محرومیت رنج می برد ، متأسفانه در برنامه فوتبال برتر در روز دوشنبه 14/6/800 ، مدیرعامل و سرمربی سابق را به عنوان مهمان رایگان دعوت کرد و زمان کافی برای برنامه ، که با محتوای غلط آنها باشگاه فولاد را تخریب کردند و خودشان که باعث شده بود باشگاه از حقوق خود محروم شود ، به عنوان وکیل مدافع عمل کرد و برای ایجاد مزاحمت در افکار عمومی فرار کرد. افراد فوق الذکر به این موضوع توجهی نداشتند و در طول برنامه هواداران باشگاه مردمی فولاد خوزستان را تخریب و تحریک کردند.

جناب آقای فروغی ، از جنابعالی انتظار می رود که یکبار این برنامه را مشاهده کنید تا عمق روابط را مشاهده کنید ، در نظر داشته باشید که بارها اعلام کرده اید که سیاست تجاری شما بر اساس انصاف و صداقت است. به عنوان مثال ، رسانه ملی اعلام می کند که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است و مدیران باشگاه دروغ می گویند و خدا حضور دارد و اقدامات ما را زیر نظر دارد. در ارتباط با این برنامه ، در نامه ای که از سوی دادگاه CAS ارسال شد ، آنها اعلام کردند که پاسخ به پرونده به مدت 10 روز دیگر به تأخیر افتاده است. (پیوست)

جناب آقای فروغی ، انتظار می رود که افتخار شما اجازه تخریب باشگاه های سازنده با هدایت هماهنگ در رسانه ملی را ندهد.

هواداران و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی استان فولاد و خوزستان شکایات خود را به جنابعالی اعلام می کنند.

در شرایطی که رئیس جمهور و کابینه محترم درصدد جبران برخی از جنایات انجام شده علیه استان خوزستان هستند ، انتظار نمی رفت که رسانه ملی و برنامه برتر فوتبال به طور ناعادلانه و یک طرفه باشگاه سازنده و مردمی را تخریب کنند. فولاد خوزستان.

به امید جلوگیری از تکرار این حوادث ماوراءالطبیعه.

با تشکر
حمید ردا گرشبی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا