عمومی

برکناری مدیر متخلف باشگاه ورزشی آبفا اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

و به گزارش خبرگزاری آنلاین از روابط عمومی اصفهان، استان مهران شینلیان ابراز تاسف از رفتار غیرقانونی باشگاه ورزشی آبوا اصفهان به نفع گرفتن از آب آشامیدنی برای پر کردن المصباح از برکناری مدیر متخلف خبر داد.

به ویدیویی که اخیراً ارسال شده اشاره دارد در فضا فرضی در مورد کار ورزشگاه آبوا اصفهان از آب آشامیدنی به پر کردن اشرک شانا گفت: پس از بررسی های اولیه متوجه شدیم که این اقدام بدون هماهنگی و برخلاف نظر مدیرعامل فعلی این شرکت که اخیرا منصوب شده انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بر اهمیت موضوع و اینکه عمدتاً استفاده از آب شرب اصفهان است، تاکید کرد. پر کردن مخازن آب استخر و هر گونه مصرف مشروب نخوردن وی با بیان اینکه این امر خلاف مقررات است، تصریح کرد: اخطارهای جدی به بخش ذیصلاح داده شد و مقرر شد مدیرعامل متخلف این باشگاه ورزشی برکنار شود.

شینلیان وی گفت: انتظار می رود مدیران دستگاه های اجرایی با سایر عزیزان و بیش از سایر شهروندان همگام باشند. بشاش در زمینه مصرف آب اقدام و از تضییع حقوق عمومی جلوگیری شود

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اخیرا فیلمی از استخر منتسب به این مجموعه ورزشی در فضای مجازی منتشر شده است. آبوا اصفهان بود. در این فیلم گویا آب شرب استخر تخلیه شده و او مدیر مجموعه ورزشی است. آبوا اصفهان تایید کرد.
به گفته مسئولان آبوا اصفهان مجموعه ورزشی این شرکت از سال 1396 به دلیل کمبود آب تعطیل است.

دکمه بازگشت به بالا