ورزشی

برشی از صورت‌های مالی باشگاه استقلال؛ از درآمدها تا بدهی‌های خارجی و داخلی

باشگاه استقلال صورت‌های سال مالی منتهی به 31 تیر ماه 1401 را تهیه کرده و این صورت‌های مالی به انضمام گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی روی سایت کدال منتشر شده است. صورت‌های مالی منتشر شده اما نکات جالب توجه و دارای اعداد و ارقامی است که می‌تواند برای اهالی فوتبال حائز اهمیت باشد.

در قسمت زیر بخشی از صورت‌های مالی منتشر شده را بررسی خواهیم کرد و در ادامه نیز فایل صورت‌های مالی به انضمام گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی را می‌توانید در قسمت مستندات خبر مشاهده کنید.

باشگاه استقلال در قسمتی از صورت‌های مالی منتهی به سال مالی 31 تیر ماه 1401 به میزان بدهی ارزی این باشگاه به بازیکنان خارجی اشاره کرده است. بخشی از این بدهی مربوط به هرویه میلیچ و گابریل پین است که چند هفته پیش توسط علی فتح‌الله‌زاده پرداخت و پنجره نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان باز شد.

تیم فوتبال استقلال ,

همچنین باشگاه استقلال بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این باشگاه از جمله حق‌الزحمه بازیکنان و کادر فنی و … را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم فوتبال استقلال ,

در قسمت دیگر صورت‌های مالی باشگاه استقلال به میزان درآمد این باشگاه از فروش و حق رشد بازیکنان این تیم نیز اشاره شده که نشان می‌دهد باشگاه استقلال در بحث انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی مبلغ یک میلیون و 800 هزار دلار، در موضوع حق رشد اللهیار صیادمنش از انتقال به هال‌سیتی مبلغ 500 هزار یورو و در جریان فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده مبلغ 250 هزار دلار درآمدزایی داشته است.

تیم فوتبال استقلال ,

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

دکمه بازگشت به بالا